söndag 13 mars 2011

Vecka 10 SÖNDAGSBILDEN


Har knappt varit hemma idag så det får bli en lånad bild från den alltid inspirerande bloggen Cannelle et Vanille.

Är så sugen på att baka. Som jag skrivit tidigare har det varit dåligt med det sedan jag startade webbutiken. Tiden räcker inte riktigt till men jag saknar det och jag hoppas så att jag kommer igång igen nu i vår. Att baka bröd är rogivande och att få till en riktigt bra deg är lycka! Kanske något att prioritera på mina ego dagar!?


Titta in på Inspirations Fabriken för att se andra bidrag till söndagsbilden.

2 kommentarer:

  1. Här bakas det inte heller ty min bak blir alldeles för stor då ;-P Å ang din fråga så är det en tacksam blomma, för jag har INTE gröna fingrar... KRAM och god natt <3

    SvaraRadera
  2. Ljuvlig bild, man blir på riktigt kaffe&kaka humör :)
    Ha en fin vecka!
    MALIN

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails