onsdag 20 april 2011

Drömhus i betong


Tittade in på Sköna hems hemsida och såg detta hem ... wow... faller ju pladask för den här stilen och återigen vaknar min dröm om ett betonggolv till liv igen.






Behöver egentligen inte säga så mycket mer än att jag älskar ALLT med detta hem!

Bilder: Sköna hem.

Underbart sovrum. Nästan så att jag ångrar att vi inte tog in lite rosa i vårt sovrum. Men jag håller mig till den blågrå planen som jag pratat om tidigare och kör lite rosa i mitt blivande arbetsrum istället.

I morgon kör påsken igång på riktigt. Vi jobbar halvdag sedan är det några dagars "ledighet" som väntar, härligt! 

7 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Jag tyckte de hade läckra bord!!! Kul idè med stubben med hjul på!

    Här är det bara bra, ska inte klaga! Hoppas hinna njuta av lite vårvärme nu till helgen och så ska vi ha stort kalas för Olivia som fyller 10!

    Vi hörs!

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  2. Wow det var läckert! Gillar stubbordet speciellt, synd att jag inte tänkt på det när jag hade en så rejäl kubbe här från tomten när vi byggde :S
    Tack för info om fatet.

    Önskar dig en vilsam o härlig påsk Jenny!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  3. Oh vännen, det blev en liten bloggpaus för mig och under tiden har du hunnit med både roliga och jobbiga saker... STOR KRAM

    Dina fjärilar är HELT UNDERBARA!!!! Nu får du tillverka fler och sälja i butiken!:)

    Blåklint och prästkragar hade jag i min brudbukett, vackert men den gick inte att spara om man vill det. Hoppas du hittar något du gillar!! Det drar ihop sig nu, sååå spännande!! Det är en dag att minnas för livet!!

    STOR KRAM igen, och ha en fin påskledighet nu!!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar betonggolv jag också. Om det blir aktuellt att bygga hus för oss i framtiden, då ska jag nog propsa på betonggolv.

    Snart väntar lediga dagar. Håller med dig. Det ska bli så skönt.

    Ha det toppenbra!

    SvaraRadera
  5. Sååå läckert köksbord!!! Se nu till att försöka njuta av ledigheten med dina kära <3 Påskkramar!

    SvaraRadera
  6. Alldeles underbart & skitsnyggt helt enkelt! :-)

    Tack, då ska jag fundera på om jag vågar mig in där. Är ju ingen proffsfotograf direkt... *gulp*

    SvaraRadera
  7. Underbart! Matbordet och sovrummet föll jag som en fura för. Så snyggt!
    Kram / Kristina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails