tisdag 12 april 2011

Knäskydd till trädgårdsarbetet

Dagens nyhet i webbutiken: Mjukt knäskydd från Burgon & Ball.

Ännu en dag med jobb och en dag närmare vår nylansering. Det ska bli så skönt när det är klart så jag får återgå till mina vanliga arbetssysslor igen. Det har varit dåligt med produktfotograferande på sistone men jag är desto mer sugen på att ta tag i det snart igen.
Det här knäskyddet passade jag iallafall på att ta kort på i söndags då vi var ute i det underbara vårvädret och städade trädgården. Det är riktigt bra och är guld värt för oss som kan få ont av att stå länge på knäna.


7 kommentarer:

  1. wow vilket snyggt knäskydd...synd att vi snart ska flytta från huset då annars hade jag gärna införskaffat ett:-))

    hoppas allt är bra med dig vännen!!

    kramis sofia

    SvaraRadera
  2. Knäskydd är ett oslagbart hjälpmedel för att kunna älska trädgårdsarbetet. :P Själv har jag en betydligt enklare modell, som än så länge fungerar bra. Men när knäna blir ännu tröttare så kanske det är värt en investering. Visste inte att det fanns så fina och mjuka designade knäskydd. Bra tips för framtiden. :)

    SvaraRadera
  3. låter som en riktigt bra grej det där. Hade jag nu bara haft en trädgård oxå :)

    SvaraRadera
  4. Men så smart med knäskydd. Vilken bra present tänker jag!

    Ha det fint

    SvaraRadera
  5. Har precis packat upp alla fina saker!!! Så nöjd :)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  6. Ja ett knäskydd ska man ha, för att påta ska vara ett nöje inte en pina... KRAMIS <3

    SvaraRadera
  7. Smart!:)
    Har precis läst din fin årskrönika och jag vill bara säga att jag mer än GÄRNA följer din blogg, och dig och din butik i MÅNGA år framöver!!

    Stor kram:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails