tisdag 5 april 2011

Tisdagstema v.14 Favoritinredningsbutik


Idag är tisdagstemat favoritinredningsbutik Inspirations Fabriken. Ett kärt ämne med andra ord och jag ska inte välja min egen butik fastän den ju givetvis ligger mig närmast om hjärtat.

Mitt val blir istället webbutiken Cox & Cox som är en riktig favorit. Sortimentet är riktigt bra utvalt och inte som alla andra.  Deras produktbilder är helt underbara, inte en tråkig produktbild så långt ögat når och här finns inspiration i massor.

Vad har ni för favoritinredningsbutik?



Bilder: www.coxandcox.co.uk

8 kommentarer:

  1. Ja nog är det tur att marodörerna är så söta *ler* Tackar för detta tips, ska bums in å kika då jag aldrig kikat in där förr. Lämnar en kvällskram till dig, å önskar dig en god nattsömn <3

    SvaraRadera
  2. Inredningsbutiker som det finns så gott om. Tack och lov :-)

    Jag finner att många av de stora möbelaffären har satsat stort de senaste åren och vill vara med på kartan. Jag gillar Stalands som ett exempel. Tullhuset i Västerås är en mindre inredninsgbutik som jag blev väldigt förtjust i.

    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. tack för tipset om webbutiken vännen, den har jag aldrig klickat mig fram till, kanske är lika bra det;-)

    hoppas allt är bra med dig!!:-)

    ha det gott!

    kraam s

    SvaraRadera
  4. Tack för tips och härlig inspiration! Ha en fin dag Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Mmmm...så fina bilder...

    Sånt är ju viktigt!!

    Hoppas allt är bra, här regnar och blåser det...men då kan det ju bara bli bättre!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  6. Spännande, där ska jag in och kika.

    SvaraRadera
  7. Men åh! Ska bli så kul att se dig i din vackra brudsklänning! Detaljerna ser jättesöta ut! Jag tycker ni gör helt rätt...

    Kram, Emma

    Ps, Jag kan bara hålla med det du skrev om måndagar. Nu är det onsdag och jag kunde knappt komma upp ur sängen i morse. Undrar hur det går i morgon? :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails