måndag 2 maj 2011

Sänggavel


Trots slutspurt inför nylanseringen hann jag med en liten nyhet idag. Mattan är så söt och passar lika bra i sovrummet som i barnrummet, eller kanske i sommarstugan?
Med på bilden syns även en liiiten glimt av vår nya sänggavel som vi gjorde färdigt igår. Vet inte riktigt vad som hänt med oss, nu har vi faktiskt avslutat hela två projekt den senaste tiden. Det är inte likt oss...
Visserligen vet jag inte om jag är helt färdig med den eftersom min första tanke var att brodera lite text på den. Men det känns svårt och jag är rädd att jag förstör hela sänggaveln. Vi får se om jag vågar, annars kanske jag broderar på en prydnadskudde istället.
Mer bilder på sänggaveln och sovrummet kommer senare.


11 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken på sänggaveln! Den såg jättefin ut!!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det ser ut och vad fin filt/pläd i grått! Sov så gott kära du :)

    SvaraRadera
  3. Oj oj oj så fin gaveln ser ut att vara, ja hela sovrummet för den delen, själv slet jag ner bården och tömde det på saker.... för ett par månader sedan, sedan har inget mer hänt... *suck* Men snart så... *ler* Önskar dig en fin dag <3 KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Godmorgon Jenny!

    Hoppas solen lyser på dig också!
    Vad snyggt det ser ut!!! Verkar dock svårt att brodera på sänggavlen...

    Spännande med er nylansering!!! Har ni bestämt datum?

    Nu ska jag sätta fart här...möblerna väntar!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  5. Superfin matta! Och jag vill se mer av sängaveln, helst nu!! ;)

    Ha en underbar dag!

    Puss!

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder!

    Hoppas det löser sig med bröllopskontakten!

    SvaraRadera
  7. Så fin bild och jag gillade verkligen den gamla stolen som sängbord! Jättefint!
    /Kristina

    SvaraRadera
  8. Du råkar inte ha en sådan matta kvar? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej tyvärr, den har utgått från leverantörens sortiment...


      Med vänlig hälsning, Jenny

      Radera

Related Posts with Thumbnails