torsdag 26 maj 2011

Separationsångest

Dagens nyhet i webbutiken: Kakfat från danska Bloomingville.


Nedräkningen till vår Spanienresa och semester har nu tickat ner till 2,5 veckor. Hjälp vad tiden går! Det är massor att förbereda både vad gäller bröllopet och webbutiken. Det skulle kännas riktigt skönt om vi hann göra en inventering innan vi sticker. Puhh, det tar tid och det är inte särskilt kul men det är desto skönare när det är klart. Då kanske jag kan ligga i poolen sedan och slappna av lite extra ;)

Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt lite separationsångest från webbutiken. Förhoppningsvis ordnar det sig med uppkoppling där nere så att jag kan få en liiiten dos utav internetvärlden iallafall.  



 



5 kommentarer:

  1. Spanien, så härligt! Det brukar vara dubbelt det där med semester och internet - på ett sätt är det skönt att inte vara uppkopplad men ändå saknar man det. Antar att det i och för sig är stor skillnad när man driver eget och mer eller mindre bör kolla till det.

    Riktigt snyggt kakfat!

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kan tro att du kommer att sakna butiken, måste vara som en liten baby... Men under bröllopet får du allt koppla bort den... eller en liiiten kik kanske, men inget jobb, lova *ler* KRAM

    Ps Bilderna är ljuvliga!!! Ds

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!

    Kanske vore något att träna på, koppla bort nätet..*ler*... Men jag vet, det är inte lätt! Dock kan jag faktiskt ibland känna att jag inte alls vill se eller höra något från datorsidan...jag vill bara vara, speciellt på semestern när livet har så mycket extra kul att bjuda på och uppleva...

    Metro Bostad kommer ut i Skåne.

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!

    Det närmar sig verkligen med stormsteg nu. Härligt! Det kommer att bli helt fantastiskt Jenny. Er stora dag och en underbar resa. :)

    Kanske är det bara bra att du får lite tid borta från daton. Det kan vara ganska nyttigt det med. ;) Förra sommaren när vi var på Gotland undrade jag hur jag skulle klara mig utan datorn. Det gick utmärkt och var faktiskt riktigt skönt. Totalt avkopplad, nedkopplad och närvarande. Precis vad jag behövde. Njut av er resa och tid tillsammans. Datorn och webbutiken finns ju kvar när ni kommer hem.

    Sköt om dig vännen och ha en riktigt fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Det blir bra för dig att koppla bort butik och allt annat - mental avkoppling efter allt ståhej som bröllop innebär! :-) Ni kommer få det så fint! :-)

    Jättefina bilder! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails