fredag 20 maj 2011

Shyness

Gårdagens nyhet i webbutiken: Daisy löpare från svenska Shyness.

Nu är jag så där glad igen. Att jobba med min webbutik ger mig så mycket och att få in nyheter och börja med en ny leverantör ger mig lyckorus. Idag är en sådan dag och vi kan nu säga välkommen till Shyness som är ny leverantör hos oss. Textilier ligger mig varmt om hjärtat och att få jobba med så vackra och välarbetade textilier känns riktigt riktigt bra.
Först ut har vi den gröna köksserien med kökshanddukar, duk, löpare samt servett. Till helgen kommer grytlapp och grillvante och till hösten kommer det övriga sortimentet från Shyness. Då med stort fokus på bäddtextilier som blir nytt för oss.


Egentligen skulle jag ha fotat dessa produkter under det blommande äppelträdet. Men vädret har inte varit det bästa den här veckan och nu är de flesta äppelblommen sönderblåsta.


Idag blir det nog inte så mycket jobb med webbutiken. Barnen har studiedag och lilltjejen behöver pysslas om lite extra efter nattens magsjuka.

4 kommentarer:

  1. Underbara mönster!

    Önskar dig en riktigt magisk fredag!

    Puss!

    SvaraRadera
  2. Så vackert tyg, och jag älskar din bild med purjon, bättre än öppelträd ;-) Lovely!!! Helgkramar <3

    SvaraRadera
  3. Måste vara helt fantastiskt att arbeta med det du gör, alla dessa vackra ting!

    Sv: Tack så jätte mycket! :) Nej, fotona står sambon för på sidan :)

    Önskar dig en riktigt härlig helg med SOL! :) Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ha en fantastisk helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails