tisdag 10 maj 2011

Tisdagstema v.19 FAVORITPLATSEN HEMMA


Jag har ju sagt att jag ska visa mer utav sänggaveln och sovrummet, och eftersom sovrummet även passar in på Inspirations Fabrikens tisdagstema "Favoritplatsen hemma" kör jag detta idag.

Sovrummet hör alltså till favoritrummet här hemma. Jag tror jag har nämnt det någon gång tidigare men ljuset och rymden i det här rummet får mig verkligen att må bra.










Det är inte bara jag som har sovrummet som favoritrum. Vår katt, Trubbe, ligger gärna i våra sängar eller i rottingfåtöljen.

Utanför glasdörrarna har vi vår balkong. Balkongen som revs för ett par år sedan men som nu är uppbyggd igen. Jag älskar verkligen den här balkongen och nu när jag tänker på det så ligger den nog på delad plats med sovrummet på favoritlistan!

9 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder och vilket härligt rum! Lovely att ha ett ljust sovrum, tyvärr är vårt rätt mörkt, men svalt på sommaren :). Mitt övertalningsprojekt att sätta in en altandörr går inte så bra, men skam den som ger sig!
    Ha det gott!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint!! Härliga bilder i en mysig miljö. Grattis dessutom till nylanseringen av er fina webbutik.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Åh, underbart!!! Vilket sovrum, så snyggt. Underbara bilder, ser ut att ha varit för en inredningstidning. Lovely!

    Älskar alla detaljer, som tex. kuddarna med blå blommor du har på sängen.

    Ha en fin dag!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  4. Så vackert och avkopplande sovrum, jätte fint!
    Ha en underbar dag underbara du!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Du har det jättefint - ser så fräscht ut! :-)

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart sovrum, och vilken lycka att ha det i anslutning till en balkong *avis* Så vackra och inspirerande bilder, blir så frustrerad att v iinte kommer igång med vårt sovrum.... Hoppas solen lyser på dig <3 KRAM!

    SvaraRadera
  7. Superfint! Och jag hade med velat ha en balkong i sovrummet!

    Hoppas solen skiner på dig idag!

    Puss!

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!

    Vilket fantastiskt vackert och harmoniskt sovrum ni har! Ett rum som verkligen signalerar kärlek, lugn och återhämtning. Jag kan tänka mig att det är underbart att sitta i den fina fåtöljen vid fönstret och bara vara och ta in allt de vackra både i och utanför rummet. Otroligt vacka bilder som alltid Jenny! Vilket team ni är du och din kamera!

    Gratulerar till den fina nylanseringen av er hemsida! Vad fint ni har gjort det! Så mycket fina nyheter också men jag får allt hålla mig till tåls till efter vår London-resa. ;)

    Sköt om dig fina Jenny!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Wow! Vilket mysigt sovrum. Härlig rymd och samma fina färgskala som du brukar ha. Gillar stenskarpt!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails