måndag 9 maj 2011

Välkommen!!!

Nu slår vi upp portarna till nya Hemlängtan.com!!! Detta måste vi givetvis fira:

- FRAKTFRITT. Den 9-10 maj bjuder vi på frakten inom Sverige. För övriga länder dras motsvarande belopp (45kr) av på fraktkostnaden.
- BONUSVARA. Vi skickar med en bonusvara (sponsrad av Björk&Berries) till de 20 första ordrarna.
- ERBJUDANDEN. Vi ger 10-50% rabatt på några utvalda produkter. Varorna byts varje dag i en veckas tid.
- TÄVLING. I och med att vi nu fått nytt utseende på vår webbutik tycker vi också att det är dags att byta vår slogan " För ditt hem & trädgård". Maila in ditt förslag och du är med och tävlar om ett presentkort värde 1000kr. Tävlingen pågår till och med 30 maj.
- BLOGGRABATT. Om du skriver om vår nylansering på din blogg får du 10% rabatt på ett köp. Maila oss din bloggadress så får du din rabattkod.

Glöm inte vår nya avdelning "Inspirationsbilder". Det är en bildbank från våra leverantörer samt kunder som är tänkt att växa med tiden. Maila oss gärna en bild du med! 

Välkommen in i webbutiken, vi hoppas att ni ska trivas!

8 kommentarer:

  1. Grattis till en lyckad nylansering!!! Du/ni är sååå superduktiga!! Ni har verkligen en butik där jag skulle kunna köpa precis allting!!
    KRAM

    Hoppas du såg min hälsning på FB Jenny!!:)

    SvaraRadera
  2. Det var på den privata sidan, för några dagar sedan...:) Jag skrev en rad till alldeles nyss!:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra jobbat, hoppas du/ni får det liiite lugnare nu och kan packa en massa ordrar bara och njuta av det fina vädret och skörda frukten av fint arbete :-) KRAM

    SvaraRadera
  4. Vad fint det blivit. Jag kommer att skriva om fina katten Djeco i morgon och sedan kommer jag att beställa något till honom blan annat då han fyller ett nästa vecka. Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen!

    Vad fint det blev!!!

    Så skönt att vara igång med det nya nu då!!!

    Ser supersnyggt ut!

    Jag var inne och kikade i förmiddes men då hann jag aldrig skriva nån rad så det måste jag ju göra nu!!

    Största lycka till nu, jag beundrar verkligen dig för allt!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  6. Whoohooo!! GRATTIS!!! :)
    Duktiga ni är! Har bara kollat hastigast och det ser jättefint och fräscht ut. I like! Våra färger... ;)
    Kanske dax för en nybeställning nu då?!

    Kram du goa vän!

    SvaraRadera
  7. Åh så kul! Lycka till. Nu ska jag genast bege mig in i butiken och kika! :)

    Kram / Kristina

    SvaraRadera
  8. Roligt - heja! :-) Hade jag inte varit så förgrymmat pank efter helgens blom- och IKEAorgier så hade jag shoppat bums! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails