söndag 15 maj 2011

Vecka 19 SÖNDAGSBILDEN


Söndag kväll och jag sitter här nöjd efter en härlig helg. Eller nja, helt nöjd är jag väl inte eftersom vår stationära dator har lagt av helt. Den var gammal och trött så det kom väl egentligen inte så oväntat. Men ändå, kunde den inte ha kämpat liiiite till. 

Men annars är vi nöjda med helgen. Vi har varit i städartagen både jag och sambon. Jag har rensat barnrummet och barnen blev överförtjusta över alla leksaker som de glömt bort. Ikväll blir det pyssel med placeringskorten till bröllopet. Nu är det inte många veckor kvar och nedräkningen kan börja på riktigt...

7 kommentarer:

  1. Vilken rolig tid ni har framför er. Jag och min man firade 20 årig bröllopsdag den 11 maj och trots tiden känns alla minnen som om det var igår.

    Lycka till !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  2. Hon är bara sååå söt din flicka!! Härligt just när man får rensat barnrum... jag kan sakna det!:)

    Spännande att det närmar sig!:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken sötis! :-)

    Spännande med nedräkningen, jag kommer ihåg att jag var alldeles hispig (gifte mig 2001)! :-)

    SvaraRadera
  4. Sötnos!

    Ja, nu går det undan! :)

    Hoppas ni har fått en fin start på veckan!

    Puss!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!

    Vilken fantastisk bild av er fina dotter! Underbart ljus och hon är söt som socker er lilla. :)

    Vad trist med datorn. Även om de är gamla så håller man ju tummarna så länge det bara går för att de ska klara sig bara en endaste dag till. ;) Fantastiska apparater - när de fungerar. ;)

    Vilken mysig helg ni har haft tillsammans. Härligt! :)

    Ja tänk, nu är de inte många veckor kvar till er stora dag. Det är roligt att vi som kikar in här hos dig får följa med på ett litet hörn på resan fram emot er sora dag då er vackra kärlek kommer att stå i centrum. En dag ni kommer att minnas resten av livet med glädje och värme. Tack för att vi får dela er resa!

    Njut av din vecka Jenny och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Åh så fin <3 Och så skoj med placeringskorten, kan tro det blir såå fint! Många kramar från en som varit lite off från bloggandet... KRAM!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad härligt. Då börjar det pirra lite extra nu då? :)

    Underbar bild på dottern.
    Kram från Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails