fredag 3 juni 2011

Bröllopsförberedelserna börjar närma sig sitt slut...


Det klipps och det klistras. Det skrivs och det ritas. Det känns lite tidspressat men det är ju så roligt!
Bröllopsförberedelserna är på slutspurten och jag börjar redan ana hur tomt det kommer att kännas när all planering och alla förberedelser är klara.

Snart är det dags och det känns ju så kul. Och alla ser vi olika på den stora dagen. Dottern ser fram emot att få ha sin klänning, sonen längtar efter att få busa med kusinerna och min systerdotter pratar om den där glassen som alla barn får äta hur mycket de vill utav. Själv ser jag fram emot allt; att familjerna är samlade, ledighet och rofylldhet, mat och dryck, klänningen, blommorna och givetvis - att jag äntligen ska få bli fru till min stora kärlek. 

6 kommentarer:

  1. Och allt detta ska ske snaaaaart!!! Ouiii!!:) Denna lilla glimt ser så fin ut! Ja, jag kommer ihåg hur mycket tid det plötsligt fanns till annat, efter bröllopet!:)
    Ser fram emot onsdag!:D
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja vännen, när det gäller bröllop så är resan fram till det nästan lika underbart som själva bröllopet. att längta, planera har sin tjusning... men det är trevligt att kunna slappa sedan å endast njuta av de fina minnena från denna dag. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Kommer bli så fint alltihop - ser verkligen fram emot att få se någon bild sedan! :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, så fint det kommer att bli!
    Planeringen före är nästan lika rolig som själva bröllopet.

    Lycka till!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Det kommer bli en underbar fest! Vårt bröllop är en dag jag aldrig kommer att glömma, all kärlek, gemenskap och vänner. Fantastiskt så vackert - skulle aldrig kunna drömma så vackert det var.

    Får nästan tårar i ögonen bara jag tänker på det...

    Lycka till vännen!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  6. Ja, det kommer kännas tomt sen när allt är klart... har lite samma känsla;) Men å andra sidan har man ju då fått en ny och fin ring på sitt finger hihi
    Stort lycka till och njut du med av de sista dagarna, här är det rejält nervigt kan jag säga.

    Kram från Therese

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails