fredag 24 juni 2011

Några timmar kvar till vigseln...

Nu sitter jag här - nervös och förväntansfull. 2,5 timme kvar till vigseln och den här dagen har verkligen gått oväntat snabbt. Vi har fått ett toppenfint rum på hotellet och jag har blivit ompysslad hela dagen med hår, makeup och naglar. Nu väntar jag min fina svägerska och fotografen sedan är det bara att köra.
Hoppas att min blivande kommer ihåg ringen till vigseln...


(Är alldeles för nervös för att leta fram en bild så ni får hålla tillgodo med detta).

9 kommentarer:

  1. Iiii! Förstår att du är nervös! Så härligt att bli ompysslad :) Hoppas ni får en underbar vigsel och att vi får se några kort sen på brudparet!

    Massa kramar, Emma

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev en fantastisk dag för er Grattis/ kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Ingvar Haglund24 juni 2011 18:46

    Hjärtliga Lyckönskningar på Bröllopsdagen.
    Vi önskar er allt gott i framtiden.
    Kramar från Lisbeth o Ingvar
    PS
    Trubbe hälsar
    DS

    SvaraRadera
  4. Spännande! Hoppas ni fick en helt underbar bröllopsdag! Grattis

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  5. Grattis frugan!
    Hoppas att ni fick en alldeles underbar bröllopsdag! All lycka i framtiden till er båda!
    Jag har inte varit inne på bloggen på ett tag så jag hade missat de senaste förberedelserna i Spanien. Det låter och ser ut som att ni har det jättehärligt! Men aj aj, det där med glasdörren lät inget vidare! :(
    Och sonen, han växer så det knakar, och han ser verkligen ut som en miniversion av sin far, tycker jag.
    Njut av resten av semestern nu! Hemma i Sverige skulle vi behöva lite mer sol och lite mindre regn... ;)
    Kram från Carolina

    SvaraRadera
  6. Åh varmaste grattis till er!
    Bevittnade ett annat strandbröllop just igår (dvs den 24:e) på en strand på Skiathos sittandes i bikini i en strandstol... och tänkte på dig! Det var så fint.... KRAM Cecilia

    SvaraRadera
  7. Vilket underbart inlägg. Hoppas att det blev magiskt. Tänk så skönt att du nu blivit till äkta maka :-)

    Njut bara njut.

    Bästa lyckönskningar fårn mig till dig

    SvaraRadera
  8. Nu är du Fru!! Hoppas verkligheten överträffade era förväntningar, det är ni värda efter allt slit och all sorg! KRAAAM!

    SvaraRadera
  9. Du är för go du Jenny! Ett härligt inlägg! :)

    Kram till dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails