onsdag 1 juni 2011

Saknad och tomhet



Idag är en speciell dag. Senare idag blir det en fin stund på kyrkogården där min syster nu ska få sin plats. Ännu en dag att minnas.

Hon finns ständigt i mina tankar och saknaden och tomrummet efter henne blir bara starkare för varje dag. Jag blir arg och ledsen över att inte få prata och träffa henne mer. Och fastän jag har min älskade sambo, mina fantastiska barn och våra underbara familjer runtom mig så kan jag ändå känna mig så otroligt ensam. Ingen kan ta hennes plats och tomrummet efter henne är otroligt stort.
Samtidigt vet jag att vardagen och livet fortsätter. Jag gläds över alla våra fina minnen och jag finner styrka i dom som finns kvar.  



12 kommentarer:

  1. Tänker på dig och din familj idag... önskar er en rofylld stund i eftermiddag.

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  2. vackert och sorgligt, din saknad måste vara ofantlig. Tänker på dig.
    Ullis

    SvaraRadera
  3. Jag vet känslan av den oändliga, bottenlösa saknaden efter någon man håller kär. Önskar er en fin stund där ni kan ta farväl och ta med er ljusa minnen in i framtiden. Man slutar ju aldrig älska eller minnas <3

    SvaraRadera
  4. så vackra bilder.
    Ha en fin lång helg!
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Sorg och saknad av någon som gått ur tiden är svårt att bära. Sköt om dig

    SvaraRadera
  6. Mina tankar är många gånger hos dig då jag stör mig på små värdsliga saker... Att förlora en syster eller annan nära anhörig måste vara som att förlora en bit av sig själv... kan nog inte sätta mig in i det, men hoppas du har många fina minnen som ger dig både glädje och styrka då det känns som tyngst <3 KRAM

    SvaraRadera
  7. Tänker på dig, hoppas ni fick en rofylld stund och ett fint adjö.

    Stora kramar <3

    SvaraRadera
  8. Oj, beklagar verkligen sorgen och det inträffade. Mycket tråkigt att höra!!

    SvaraRadera
  9. Det gör ont i mig när jag läser om din saknad.
    Men jag är säker på att din syster är med dig vart du går...du är aldrig ensam Jenny!

    Hoppas ni fick en fin stund att ta farväl...

    Stor kram du starka tjej!!!

    SvaraRadera
  10. Tänker på dig, hoppas det var en fin stund.

    SvaraRadera
  11. Hoppas det blev en fin stund. Skickar stora styrkekramar!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Jag blir så oerhört berörd av dina ord och önskar att ingen skulle behöva gå igenom det du gör just nu. KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails