fredag 10 juni 2011

SEMESTER!!!



Semestervrålet är avklarat och alla är på topp! Men jag tror ändå inte att det är den här dagen som sonen har sådan nedräkning till. Det är till tisdag då det bär av till Spanien och semester på riktigt. 3 dagar och 14 timmar kvar... sonen tycker att tiden går alldeles för långsamt men jag är ganska tacksam över att det finns lite tid kvar att göra de sista förberedelserna.

Min mamma och pappa är redan på plats i Spanien. Vi får dagliga rapporter om att vädret är toppen och att poolen är varm och skön. Det känns lovande och lockande!
Bröllopsklänningen är också på plats och jag drar lättnadens suck över att den stora och tunga klänningen fick plats i deras väska och att den inte kom bort på vägen. Idag är det exakt två veckor kvar, två underbara veckor...


5 kommentarer:

  1. ha en fin semester.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  2. Hej Bästa Jenny!

    Jag har missat många inlägg hos dig här nu.

    Du ska bara veta vad fint du skriver. Du skriver så det träffar i hjärteroten...

    Om lyckan och sorgen, om det stora och det lilla i livet...

    Jag önskar dig den bästa bästa semestern och de finaste och ljusaste dagarna framöver nu.

    Ska bli så spännande att framöver få höra och förhoppninsvis se (!?) bilder från den stora dagen.

    Största kramen Mariette

    SvaraRadera
  3. Å så härligt med semester! Det har ni verkligen förtjänat!!

    Jag är allt bra nyfiken på din brudklänning nu :) Hoppas på bilder sen!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  4. Låter TOPPEN! Blir så glad för din skull -du har förtjänat lite lycka här framöver... Din tur nu! Jag förstår att du så klart kommer sakna henne där men tror att hon önskat er en glädjens dag...
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Söta du, stort lycka till! Det låter helt underbart med Spanien och bröllop.

    Stor kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails