tisdag 7 juni 2011

Semesterkänslor


Så var då långhelgen slut och det kändes aningen segt i morse när klockan ringde. Vi hann få lite semesterkänslor under de lediga dagarna och det underbara sommarvädret ger verkligen mersmak.

Ni är många som undrar om jag hinner njuta. Och ja, det gör jag verkligen. De saker vi tar oss an är av egen vilja och att renovera och jobba med webbutiken är ett rent nöje. Men visst kan det bli lite väl mycket ibland men för tillfället känns det lite bättre. Och nu har jag verkligen mycket att se fram emot. Först ut är morgondagens besök från en kär bloggvän.


7 kommentarer:

  1. Vad roligt med en bloggvän på besök! Bloggandet berikar verkligen på många olika sätt...
    Ang vår veranda/altan så rivs den nu som sagt, å tanken är att vi bygger en ny större nästa år, i år tar vi fasad och ny farstubro, lite pö och pö så tid och pengar räcker till *;-D KRAM!

    SvaraRadera
  2. FIIINA! Nu suger det i tarmen igen i ytterligare en ny stil... jag tror jag blir galen :)
    Vad mysigt att träffa en bloggvän på "riktigt"! Det är lite speciellt att bara varit nästan som brevvänner och sen träffas när man redan tror att man känner varandra åtminstone lite... Kram C

    SvaraRadera
  3. Hejsan.

    Hoppas du skriver om mötet med bloggvännen, vore kul att höra.
    Jag har också träffat flera av mina bloggisar, man får ju en fin kontakt med många genom bloggandet.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en trevlig dejt med din bloggvän idag!

    PUss!

    SvaraRadera
  5. Så himla fina skålar - måste kika in i din butik! :-)

    SvaraRadera
  6. Hej min vän!
    Vilka underbara skålar! De hade trivts hemma hos mig...

    Hoppas du haft en trevlig dag med din bloggvän! :)

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Åh så fina!! Jag skulle vilja ha dem allihop!! Nya saker till önskelistan!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails