torsdag 9 juni 2011

Snart är det semester!



Känner att jag inte riktigt är med i matchen. Den röda måndagen gjorde att jag blev helt förvirrad och jag har ännu inte kommit in i den här veckan.
Men i morgon är det tydligen fredag (redan!) vilket innebär att det är den sista arbetsdagen innan semestern. Mentalt har jag nog smygstartat ledigheten tror jag. Det är nästan så jag känner hur stressen börjar rinna av mig. Jag lämnar den som en blöt fläck på golvet och tänker inte bry mig om den på några veckor nu.

Så i morgon eftermiddag är det semestervrål som gäller. Det är en liten tradition som jag och min älskling har. Och barnen är inte sena att haka på, det är ju sådan lycka när föräldrarna står och skriker allt vad de kan samtidigt som de spricker av lycka.
Och eftersom jag redan smygstartat ledigheten lite har jag även viskat ordet för mig själv. Bara för att smaka lite på känslan ... och vet ni, det smakade riktigt gott!

3 kommentarer:

  1. Åhhh så ljuvligt att semestern nu knackar på din dörr! Njuuut av den och av varandra <3 KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Vad härligt det låter med semestervrål! En mysig familjetradtion! :) Här vårskriker vi alltid tillsammans varje vår och det blir liksom inte vår utan det där gemensamma vårskriket. ;)

    Mysigt och spännande med bloggvänsträff och vad rolig att ni hade så trevligt tillsammans du och Milla. :) Vänner är livets skatt! :)

    Njut nu av ledighet, semester och bröllop och av att vara tillsammans Jenny och ha det fantastiskt. Ser fram emot höra allt om det här på bloggen sedan. :)

    Stor Kram och all lycka
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Så härligt det låter Jenny!!!:) Och så himla fint du skrev i förra inlägget...:) När jag satt på bussen hem och insåg vad klockan var fick jag en chock...hihi... så himla trevligt det var!! Är så glad att vi träffades och ska träffas igen:) Du och hela din familj gjorde mig så glad!!! TACK för igår!!!
    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails