onsdag 27 juli 2011

Hemlängtan fyller 2 år!!!


För 2 år sedan invigde vi vår webbutik. Nervöst packade jag min första order och undrade hur länge jag skulle kunna hålla min webbutik vid liv.
För 1 år sedan firade vi vår första "födelsedag". Tänk att ett år kan gå så fort. Nervositeten hade bytts ut till rutiner men ändå kändes varje dag så speciell. 
Och så nu. Webbutiken fyller 2 år och jag känner bara en sådan enorm glädje och stolthet. Glädje över att få arbeta med min stora dröm och stolthet över att få ha så många fina kunder. Det är er jag har att tacka, utan er hade jag inte funnits kvar.

Så idag ska här firas! Vi har fraktfritt (inom Sverige) samt 20% rabatt på hela sortimentet. Ange rabattkod "2år" i kassan för att erhålla er rabatt och observera att detta endast gäller idag, den 27 juli. 

8 kommentarer:

  1. Grattis! Kul att det gåt så bra för dig. Ska gå in i butiken direkt och se om jag hittar något fint!

    SvaraRadera
  2. Grattis!

    Ska ta en svängom i butiken nu genast.
    Kram / kristina

    SvaraRadera
  3. Grattis tvååringen!! =) / C&M

    SvaraRadera
  4. Ett stort grattis till 2-åringen! Och vilken fin 2-åring sedan! :) Jag är stolt över dig vännen! Över att du tog steget och vågade leva din dröm. All fortsatt lycka! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Grattis på födelsedagen webshopen!

    Jenny, jag har hittat den sötaste doppresenten hos dig, hur snart kan du skicka om jag lägger en beställning? Dopet är på lördag....

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  6. Grattis fina du! beundrar dig som tog steget....Kram J

    SvaraRadera
  7. Tusan också - jag valde helt fel dag att vara på resande fot upptäcker jag ju nu! Grattis till dem som hann i alla fall! :-)

    SvaraRadera
  8. Du har all anledning att vara stolt!

    Stort Grattis på två års dagen.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails