måndag 4 juli 2011

Semestern närmar sig...



Så var vi igång med en ny arbetsvecka. Sista veckan innan barnen går på sommarlov och mannen tar semester. På fredag får vi alltså köra semestervrålet andra gången den här sommaren, dubbel glädje!
Själv jobbar jag på men i ett lite lugnare tempo. Paket skickas som vanligt och jag ska försöka att komma ikapp med nyheterna men annars ska jag passa på att njuta utav både sommaren och min kära familj.

Och vädret då. Det verkar väl bli lite si så där. Lite regn, lite sol och lite moln. Svensk sommar kallas det visst. Inte det bästa när man har en fasad att måla men det blir nog knappast sämre väder än den sommaren vi la om vårt tak. En liten tröst iallafall.



4 kommentarer:

  1. Söt liten skärbräda! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så skönt med lite lugnare tempo! Det behövs!

    SvaraRadera
  3. Så vackert du har arrangerat skärbrädan, gillar dina foton skarpt!!! Alltid lika inspirerande. Ang Ernst så härjar han i rutan på torsdagskvällarna kl. 20.00-21.00 på TV4. Missa inte ;-D KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej Vännen!

    Här strålar solen och jag jobbar en och en halv vecka till, sedan är det lite halvt semesterstängt här...

    Hoppas ni "landat" och mår bra efter bröllop och skön semester...

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails