måndag 22 augusti 2011

Bröllopsblogg



Jag får liksom inte nog utav all bröllopsinspiration. Under året som jag planerade vårt bröllop samlade jag på mig massvis av bilder och idéer. Naturligtvis kunde jag inte använda mig utav allt även om det kändes frestande. Det finns så otroligt mycket att inspireras utav så det känns synd att sluta omge sig av alla vackra bilder och detaljer även om jag numera är lyckligt gift.

I och med denna fascination kring ämnet bröllop har jag nu startat en bröllopsblogg som jag kommer använda som en liten bild- och idébank. Bröllopsbloggen hittar du här>>>
Observera att bloggen fortfarande är under uppbyggnad!


Inom kort kommer vi även att införa en Bröllopskategori i webbutiken men mer om det senare.


7 kommentarer:

  1. Nu har jag precis besökt din nya fina blogg Jenny. Så fin och full med härlig bröllopsinspiration och lycka. Vad härligt att du använder dig av all kunskap och inspiration du har samlat på dig under den här tiden som ni har planerat ert bröllop och delar med dig till andra. Som jag skrev i min kommentar är det hela 13 år sedan jag själv gifte mig men trots det får man aldrig nog av bröllop och lyckokänsla. Så jag kommer att kika in där lika ofta som här. :)

    Lycka till med din nya blogg vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Så fin den nya bloggen är, vem älskar inte bröllop.....Kanonide tycker jag!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Åh, jag önskar jag fick gifta mig igen...men jag kommer inte i bröllopsklänningen längre, för den är omsydd till dopklänning! :-)

    Kram, hoppas dagen blir bra!

    SvaraRadera
  4. Helt underbart! Efter att jag börjat fota bröllop vill jag bara ha mer och mer! Älskar att få vara med på bröllop!:) Och att titta på bröllopsbilder för att få inspiration. Att få allt samlat på en bröllopsblogg är ju helt perfekt!:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Vilken kul idé! Jag har själv klurat på att starat en blogg som är mer renodlad i något av mina favoritämnen... men jag har nog med att hålla min nuvarande vid liv ;-)Dagis och arbetsliv anstår ännu en vecka, detta är sista veckan som vi njuter av att bara vara! NÄSTA vecka börjar allvaret :-D KRAM

    SvaraRadera
  6. Häftigt!! Jättefin Jenny!
    Kanske man kommer få användning för den... ;)
    En liten fråga bara.
    Var får du all energi ifrån?!!! Du är ju helt otrolig!!!

    Ja, det var verkligen underbart att avsluta semestern med en solresa. Vi behövde den på alla sätt. Detta året har varit en resa i sig...
    För dig med ju... Är så glad att vi haft varann där! :)

    Stor kram min fina Jenny

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails