torsdag 11 augusti 2011

Leverantörsbesök

En utav dagens nyheter i webbutiken: Lampskärm i veckad zink från Madam Stoltz.


Svårfotad nyhet som liksom inte gjorde sig så bra på bild som den är i verkligheten. Jag har lampan som egen favorit, så fin så att den faktiskt har fått flytta in hos oss. Och hela familjen gillar den skarpt. Jag och mannen för dess utseende, sonen gillar den för att den är så stor och lillasyster tycker den har en fantastisk klang när man drämmer gaffeln i den. Ja, en fantastisk lampa som är bra till mycket!
Men smaken är som baken. Förra veckan när min underbara systerdotter var här undrade hon varför vi hängt en kruka upp och ner. Men sladden gillade hon iallafall och den är en riktig snygging!


Och denna lampsladd är alltså vår andra nyhet för idag. Du hittar den här >>>


Dagens leverantörsbesök blev precis så bra som jag hade tänkt mig. Trevligt, givande och inspirerande. Anna med företaget Shyness är en otroligt duktig designer och entreprenör och hennes textilier går liksom inte att motstå. Nästa vecka blir det leverans och då är det premiär för påslakan på Hemlängtan. Om ni är nyfikna på vad som komma skall så kan ni kika in HÄR!


9 kommentarer:

  1. Jag gillar verkligen hennes textilier! En dröm att få bädda så där fint! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint! Och vilken praktisk lampa som uppenbarligen tilltalar de flesta i en familj!:)

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  3. Åh så läckert, veckat zink låter så underbart, men kan tro att det är svårfotat - dock så är du duktig på det å bör vara nöjd! :-D Ha en fin dag å njut av helgen <3 KRAM

    SvaraRadera
  4. God morgon! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle blogga så mycket från min Iphone, men det var både lättare och roligare än jag trodde! :-)

    Jag bor i Kärra!

    SvaraRadera
  5. Så fin lampa! Jag förstår att ni är helnöjda med den. Och barn är ju bara för underbara, en lampa som låter bra när man drämmer gafflen i den är viktigt. Uan tvekan. ;)

    Jättefina sängkläder också. Nu blir jag sugen på att investera i lite nya. Jag får nog ta mig en titt. :)

    Ha nu en riktigt fin helg vännen och sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Tävling hos mig

    Välkommen att delta :)

    SvaraRadera
  7. Hej kära du! Regnar det hos er också? Har varit lite frånvarande från internet på sista tiden men ska försöka ta igen lite bloggande nu.
    Vilken underbar sladd. Längtar tills det trillar in lite kossing här, har ju ett helt hem att inreda :)

    Är så nyfiken på ert bröllop utomlands, hur det fungerar rent praktiskt. Har du någon mail jag skulle kunna ta kontakt med dig på? Om det är okej såklart.

    Kramar och njut lördagen

    SvaraRadera
  8. Så mycket snyggt!!! Så snart jag fixat väggar och golv i nya sovrummet (vi har bytt sovrum hela familjen, puh..) så ska jag spana in lite närmre:) Lampan är så läcker!!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails