tisdag 23 augusti 2011

Shyness bäddtextil


Nu har vi fått in bäddtextilierna från Shyness. Örngott och påslakan i olika färger och modeller hittar du HÄR och de nya överkasten hittar du HÄR.

Det tar sin lilla tid. Efter att nu ha suttit några heldagar med att lägga in dessa nyheter känner jag mig redo att ta tag i kameran imorgon igen. Och eftersom det även kommit några efterlysningar vad gäller kort både på dubbeldörren och loppisfynden så ska jag se till att få dem på bild också.



För övrigt känner jag mig ganska tom på ord ikväll. Tror nog att jag redan sover mentalt...
Tack iallafall för positiv respons angående bröllopsbloggen. Jag hoppas att ni vill följa mig även där!

Godnatt!

7 kommentarer:

  1. Så fina!

    Haha, ja katter är för roliga! :-D

    SvaraRadera
  2. å så fina de var! Älskar bäddtextilier! kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbart fina sängkläder!!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Så snyggt och klassiskt!

    Du frågade om föräldrakooperativet och vi är bara positiva än så länge. Förskolan drivs av föräldrarna så vi har tre anställda pedagoger och en egen kokerska och så få barn som möjligt. Det som vi föräldrar får göra är att städa lokalerna, hämta matkassar på affären, sköta gräsklippning, snöröjning och allmänt underhåll i lokalerna och hoppa in i verksamheten om nån blir sjuk eller personalen ska på utbildning. Vi delas upp så på det stora hela blir det inte alls mycket även om det kanske låter så. Fördelarna är så många och bara det att få vara med och besluta om hur verksamheten ska drivas och tillsammans med vem överväger. Dessutom blir det en fantastisk sammanhållning vilket är kul när man är nyinflyttad!
    Kram / kristina

    SvaraRadera
  5. Så läckra och genuina bäddtextiler! Blev lite sugen på de röda till sovrummet då det väl blir klart, typ 2020... suck... Händer aldeles för lite just nu, men bara att gilla läget.
    Ser fram emot loppisfynden i morgon! :-D KRAM

    SvaraRadera
  6. Jag är urdålig på att unna mig nya lakan. På den punkten måste jag skärpa mig helt enkelt :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  7. Alldeles ALLDELES för snyggt.
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails