måndag 8 augusti 2011

Sommaren övergår till sensommar



Då är första arbetsdagen avklarad och semestern är ett avslutat kapitel för denna gång. Det var otroligt svårt att komma upp i morse men sedan gick dagen av bara farten. Har fått flera leveranser och jag är extra glad över att lagret är nystädat och inventerat. Tror att både jag och lagret känner oss redo för höstens nyheter!

Känns som att sommaren börjar övergå till sensommar. Lite sorgligt känns det samtidigt som jag verkligen njuter av den här tiden. Trädgården är fortfarande blomstrande vacker och hopp om att vi ska få en till sväng med strålande sommarväder är stor. 
Och när väl hösten kommer blir jag sådär förtrollad igen, så som jag blir varje gång det blir en ny årstid. Jag slås av hur vacker vår natur är och jag tar några djupa andetag i den friska, krispiga luften. Varje årstid känns som ett nytt kapitel och där står jag, full med energi och hopp om att det är riktigt bra månader som jag har framför mig.  


1 kommentar:

  1. Sensommar, här är det nog hösten som är på väg. Luktar och känns så i luften! Tog fram ljung och lyktor i dag, för jag välkomnar sensommaren å hösten med den härligt klara luften (skönt efter röten och fukten) för att inte tala om de klara fin färgerna i naturen! Lämnar en stor kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails