onsdag 7 september 2011

20% rabatt på Bloomingville


Nu har vi 20% rabatt på samtliga varor från Bloomingville. Kampanjen pågår t.om. den 20 september eller så långt lagret räcker. Klicka här för att komma till kampanjen>>>


Full fart hela dagen. Dottern har blivit ordentligt firad både på dagis och här hemma. Det var en nöjd 3-åring som la sig ikväll. Nöjd och trött, precis som mamman!

Och dagen kunde inte ha börjat så mycket bättre än vad den gjorde. Lotta, du gjorde min dag! Tusen tack för ett fantastiskt fint blogginlägg, jag blir rörd till tårar!
Jag har varit i en bloggsvacka och funderat så på om jag är alltför privat på min blogg och om ni verkligen hänger med i mina humörssvängningar. Ena dagen är det sorg och kampen om att klara av vardagen trots tomhet och saknad. Andra dagen är det lyckorus och ett hav av glädjeord. Det är sådan jag är, humörsmänniska utan tvekan.
Jag har även haft mina funderingar om jag verkligen har något vettigt att säga och visa. Det är så lätt att jämföra sig med er andra begåvade människor ute i bloggvärlden. Jag blir otroligt inspirerad utav er men ibland kan man liksom tappa bort sig själv på vägen och hoppa på ett tåg bara för att så många andra sitter där. Och där tappar jag inte bara mig själv utan även kreativiteten och glädjen.  

Jag hoppas att svackan snart är över för bloggen betyder så mycket för mig. Här får jag skriva av mig och här har jag funnit många vänner. Ni betyder otroligt mycket för mig!

2 kommentarer:

  1. Så fint skrivet av en bloggvän! Och hon har rätt i allt hon skriver. Du är beundransvärd!

    Och bloomingvillekampanjen är sååå kul, men inte passande för min plånbok! Vi åker ju till Rom om en vecka...:-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har läst din blogg sedan i våras då jag flyttade till Turkiet och blev fast i bloggvärlden för att ha lite anknytning till Sverige.

    Jag måste bara säga att det är jätteskönt och totalt befriande att läsa din blogg TACK VARE att du är personlig, så många andra bloggar är nästan alltför "glada", nästan till den grad att det blir konstgjort, för vem kan vara SÅ glad hela tiden? Men men, det är deras val att skriva vad dom vill och det kan ju vara ganska inspirerande också...

    Jag förstår tankarna kring att vara osäker på att om man har något "viktigt" att skriva, har själv precis i dagarna startat en blogg så jag är pinsamt färsk, men förmodligen har man ju startat sin blogg för att det finns en befrielse skrivandet och det är ju främst viktigt för en själv. Men du ska veta att det du skriver nog ÄR viktigt för många av oss läsare, många känner nog igen sig och kan relatera till det du skriver... Så för guds skull, fortsätt vara personlig!!!

    Tack för en jättefin blogg och helt underbar webbutik (som jag för övrigt skrev om i ett uppdrag i mina studier i våras och kommer börja handla ifrån när jag flyttar hem igen i höst)!!!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails