torsdag 15 september 2011

Det finns alltid något att glädjas åt...


Vissa dagar känns lättare än andra men gårdagen kändes ganska tung. Jag har inte riktigt tagit mig ur den här höstsvackan som jag så motvilligt drogs ner i. Jag försöker att släppa alla krav och hitta de där sakerna som gör mig glad och framför allt försöker jag acceptera att det är ok att vara trött och orkeslös. Men trots att vissa dagar känns mindre bra finns det ändå små guldkorn man kan plocka fram. Gårdagen bjöd på en riktig rolig överraskning då jag fick reda på att jag vunnit ett spapaket på Österlen. Tack Shyness för den otroligt underbara och välbehövliga vinsten!


Förutom att glädjas åt min vinst väntar jag förväntansfullt på mina leveranser. Det blir uppskjutet vecka efter vecka och jag är nu rädd för att allt kommer på en gång. Jag som planerat mina beställningar i minsta detalj men det har jag tydligen inte så mycket för den här gången...



Nu ska jag snart hämta barnen på dagis för att sedan styra bilen mot bondgården där sonen tar hand om djuren på torsdagseftermiddagarna. Tänkte ta med mig kameran för att ta kort på lillasyster medan vi väntar på att sonen ska bli färdig. Hon är en riktig linslus så det blir nog en bra sysselsättning.

Ha en fin torsdag!


4 kommentarer:

  1. Vad snygg bloggsidan har blivit! Verkligen ett lyft.
    Hoppas det blev många bra kort på lilla tösen under väntan på storebror.

    SvaraRadera
  2. Snygg ny header! Grattis till vinsten, hoppas att du kan slappna av ordentligt där.

    Ha en bra kväll!

    Patricia

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder! Gillar din nya design. :-)

    Spaheg låter ju fantastiskt. vilket flyt! Verkligen vad man behöver mitt i höstdeppet. Hoppas att du lyckas ta dig ur svackan snart.

    Ha en fin helg!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails