lördag 17 september 2011

DIY: Spetshjärtan


Hösten och tiden fram till jul är den tid då vi säljer absolut mest band och snören i webbutiken. Och vill man ha dem till något annat än paketinslagning kan jag tipsa om dessa söta små spetshjärtan. Kanske något att syssla med nu när hösten kommit på riktigt?

Själv så har jag ägnat mig åt höststädning/rensning idag. Lika bra att passa på när man ändå har lite energi över. Sommarkläderna är nu nedpackade och höstgarderoben är på plats. Nu är det bara resten av huset kvar att ta tag i!




Bilder: le Frufrú

7 kommentarer:

  1. Så himla vackra- hur gör man- limmar du och sen låter dem torka innan du tar bort dem från formen? Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så superfin idé!! Detta ska jag göra framöver!
    KRAM

    Ps. Skrev jag sist att du har en jättefin header!!

    SvaraRadera
  3. Ruskigt söta och påslakanen nedan får jag blunda mig förbi :)

    SvaraRadera
  4. Superfina! och alldeles lagom svår DIY. :-)

    Hoppas helgen varit fin.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Här är allt bara bra trots regnigt väder och ett obefintligt kontor... jag lever på hoppet att det snart ska bli klart så jag kan boa in mig och bli kreativ i mitt skrivande *ler* Lämnar en stor kram å hoppas allt är bra med dig och de dina <3

    SvaraRadera
  6. Vilka jättesöta hjärtan!! Fiffig idé!
    Spets är alltid vackert!

    Ha en toppendag!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails