måndag 19 september 2011

Fotohjärta



Helgens höststädning/rensning av sovrummet medförde små förändringar. En del utav våra bröllopsbilder har nu hamnat på väggen i form av ett hjärta. Det är knappast någon ny idé men jag tycker det är ett bra sätt att bevara minnena från vår stora dag.




Barnen undrade hur man kan städa i ett och samma rum en hel helg. Och så här i efterhand kanske jag putsade de där balkongdörrarna lite för ordentligt för idag small det till och jag har nu en död fågel på mitt samvete :(



I hopp om att det ska bli lättare att somna om kvällarna har nu sängen fått nya sängkläder. Dawn örngott är ett smycke i sig bland allt det vita.


Nu ska jag återgå till min leverans från Linum. Förstår egentligen inte hur jag kunde slita mig, för ni vet ju, nya produkter är bland det roligaste jag vet!!!

9 kommentarer:

  1. Fantastiskt fint hjärta - och örngotten ser minst sagt inbjudande ut! :-)

    SvaraRadera
  2. Superfint! Ska också ta en promenad och njuta av det vackra höstvädret... Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Ett sånt hjärta har jag tänkt att göra jättelänge, men det blir aldrig av! Är så dålig på att skriva ut bilder... Men ditt var verkligen jättefint! Men hur sätter du upp bilderna?

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Oj oj så fint du har det, å även bloggen har fått ett lyft märker jag! Har haft internet nere i fyra fem dagar å oj så mycket man missar då - men bra för arbetsmoralen ;-D KRAM!

    SvaraRadera
  5. Vilket underbart hjärta. Vilken fin idé!

    SvaraRadera
  6. Åh så fint hjärta och örngottet väcker ha-begär! *sätter mig på händerna* Ska en sväng till Miami i okt så jag har gett mig själv köpstopp just nu!
    Ha det fint!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  7. Så fint Jenny och vilket härligt sätt att hylla er kärleks stora dag! Ett hjärta fyllt med så mycket kärlek.

    Ta hand om dig vännen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. Vilket fint fotohjärta! Och vilken bra idé!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails