fredag 16 september 2011

Fredagsmys med Alvhem


Så var det fredag igen och dagen har tillbringats med fina Camilla. Hon utstrålar så mycket energi och glädje att det känns som jag ätit lyckopiller hela dagen. Och jag är nu extra glad och stolt över att hon inte bara är en kär bloggvän utan även en blivande leverantör till Hemlängtan! Mer om det om några veckor.

Visar bilder från Alvhem. De kan det där med att ta inspirerande bilder och extra kul är det ju att se produkter som även finns i vår webbutik. I bilden ovan har ni exempelvis Dawn överkast i rött samt Dawn örngott från Shyness.











Härlig lägenhet där jag gott och väl skulle kunna tillbringa fredagsmyset i. 

Ha en fortsatt härlig fredagskväll! 

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du och Milla har haft en härlig dag tillsammans! Två fantastiska och starka kvinnor tillsammans. Jag kan tänka mig att ni har massor att prata om. :)

    Vad fint du har ändrat om här på din blogg Jenny! :) Jag gillar färgvalet, stilen och känslan du förmedlar.

    Ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ja men vilken fredag det blev!! Tack fina du för den!:) Dagen gav inspiration som idag räckte till soffklädseltvätt, fönstermålning och blomsterskötsel, och så det där vanliga då;) ser fram emot att fortsätta i morgon. Det finns mycket som halkat efter...;) Får ännu mer inspiration nu när jag ser dessa bilder!
    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails