torsdag 8 september 2011

Gårdagens kalas


Gårdagens 3 års kalas i bilder. En tjej som blir lika glad för kläder som för leksaker. Och allt ska givetvis provas. Till och med chokladbollarna ska provätas innan jag hann ställa fram dem på bordet. En lyckad dag blev det iallafall och alla barnen var genomsvettiga vilket ju brukar vara ett tecken på att de haft roligt!


Jag fortsätter att sega mig igenom arbetsdagarna. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Tröttheten och huvudvärken fortsätter att förfölja mig. Dagens fotografering av nyheter blev allt annat än bra så jag får ta nya tag imorgon.
Tog mig en liten paus i eftermiddags och påbörjade då min bok som jag nämnde tidigare. Fingrarna hann knappt med och fyra sidor fylldes ganska snabbt. Tror det är bra att jag gör det här, det känns välbehövligt samtidigt som det river upp ett och annat. Men det är bara att bita ihop och kämpa vidare. Vem har sagt att livet ska vara lätt alla gånger?

5 kommentarer:

  1. Ja du det är det minsann inte- lätt alltså. Men många blir väldigt trötta av väderomslaget, hoppas att du snart känner dig piggare. underbara kalasbilder, så fin din dotter är. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tror att vi är många som känner oss lite trötta så här års. Se till att få tid över att ta det lugnt en stund varje dag - utan att du känner dåligt samvete för det.

    Vilka fina kalasbilder! Ser verkligen ut som en toppennöjd 3-åring. Har full förståelse för att chokladbullarna måste provsmakas.

    Ha en fin helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Klart allt måste provas, till och med det gottigaste! ;-) Vad kul att våra barn är jämngamla, för visst är din pojk -05:a?

    Det här med att skriva, jag var en liten hobbypoet som yngre och aldrig skrev jag så mycket som när jag var ledsen. Det är BRA att skriva. Lycka till och ta dig tid att gå undan!!

    SvaraRadera
  4. Här kommer ett försenat grattis, alltid lika roligt med lite mer av dina privata bilder!!! Har haft fullt upp med nytt jobb, jakt och sjuka barn så jag hade lite att ta igen nu, men det är alltid lika trevligt. Kul att barnen gillade cirkusen, men luran var nog som de minsta som gick hos dig, det blev liiite för mycket så vi gick efter halva föreställningen - hon var nöjd ändå! KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilken söt och charmig treåring! Så härligt sprudlande av liv!
    Ja, vissa dagar känns tyngre än andra. Man får stå ut den dagen och hoppas att nästa blir bättre. Ofta blir den det som tur är. Du har tur som har en så fin familj som stöttar och ger energi.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails