torsdag 29 september 2011

Lisbeth Dahl och längtan till julen...


Fortsätter att jobba med inspirationsbilderna och har nu kommit fram till Lisbeth Dahl. Det är med andra ord bilder fulla med glitter och glamor samt färger i pastell. Hela katalogen är full med ögongodis och jag vill ha varenda bit!





Imorgon är det dags för fotofredag igen. Jag ser verkligen fram emot det och känner mig laddad till tusen. Imorgon är det även sista dagen i september och med oktober kommer även julhandeln smygandes. Har sett att en hel del webbutiker redan har börjat med julvarorna och snart hakar alltså även vi på tåget. 

Här hemma pratas det redan en hel del om jul. Min man ser för en gång skull fram emot julen väldigt mycket och har redan påbörjat planeringen. Det känns väldigt speciellt i år eftersom vi ska fira hemma vilket var många år sedan sist.
Nog om jul, jag vet att många utav er inte är redo än så jag ska inte börja prata om det alltför mycket ännu. 


Bilder: Lisbeth Dahl

5 kommentarer:

  1. Så jätte fina och inspirerande bilder.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Härliga inspirationsbilder du bjuder på.

    Vi håller på att förbereda oss på att för första gången inte fira jul i Sverige. Vi får nog snart åka till landet långt borta och hämta hem liten, en lång resa till varmare breddgrader. Känns väldigt konstigt att julkartongerna inte kommer fram i år, det får bli endast några julstjärnor i fönstret.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Alla mina kommentarer har försvunnit här som jag har försökt skriva och nu försöker jag en sista gång innan det ä dags för sängen. Håller tummarna!

    Helt underbara inspirationsbilder i både detta och i det förra inlägget Jenny! Jag får lust att ta fram stora shoppingvagnen och köpa hem alltihop och ha en rejäl höstpiffning här hemma. Så mycket fint!

    Ta hand om varandra och njut av helgen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej kära du!

    Först och främst. Åh... så fint du gjort det här. Älskar de nya detaljerna i designen. Me likey!

    Jag längtar också till jul. Väldigt mycket, då bor vi förhoppningsvis i vårt nya hus. ;)

    Ha en fin helg!
    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  5. Fina bilder som vanligt!

    Jag längtar också till julen, faktiskt. Känns speciellt i år, på många sätt. Vi kommer åka upp till A's syster och hennes familj i Strömstad. De har precis flyttat in i sitt nybyggda hus! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails