onsdag 5 oktober 2011

Fotografering av julprodukter


Tack snälla ni för fina kommentarer. Ni ska bara veta hur mycket de betyder för mig. Det verkar dock som att det åter har blivit problem att kommentera. Trist att det är så mycket problem med blogger...

Idag har jag fotograferat julsaker hela dagen. Det känns roligt att vara igång och imorgon eller på fredag får jag ett stort lass från Bloomingville med fler julvaror. Vi får se när jag hinner lägga in dem i webbutiken, tills vidare visar jag andra nyheter som jag har lagt in i webbutiken tidigare i veckan.




Barninstrumenten har utökats med blå och rosa trumma.

Fotograferingen har flytit på ganska bra trots brist på julkänslor. Och egentligen är jag glad om julkänslorna kan vänta ett tag till. Det skulle vara kul att INTE tröttna på julen innan julafton för en gång skull. Så för säkerhets skull väntar jag både med julmusik, glögg och pepparkakor några veckor till.




Sovrumsbyrån får agera kök för ett litet tag. Bakom mig har jag våra sängar som är täckta med julvaror och andra varor. Efter en sådan här dag blir det kaos i hela huset. Min son, som plötsligt har blivit pedant, blir lite sur på mig när jag stökar ner så. Härligt med en son som gillar att ha städat men jag måste lära honom vad kreativt kaos är också ;)

  
Slutligen vill jag tipsa om en tävling som vi har tillsammans med bloggen Hedvig och jag. Klicka in hos Terese och var med och tävla om ett presentkort värde 500kr.

3 kommentarer:

  1. Hej Vännen!

    Titta helt plötsligt är jag flitig med kommentarerna....*ler*....

    Julkänslor, ja de får hållas på halster. Hörde att IKEA har dem för fullt, oj oj oj...

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Ja julen kommer ju i år igen. Jag älskar ju julen, men inte för tidigt bara. Fina bilder du visar. Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails