måndag 3 oktober 2011

Full fart...


I fredags ramlade det in besökare i webbutiken från Emmas designblogg som visade finfina bilder från Iris Hantverk. Jag blir glad över att även Iris Hantverk numera har inspirationsbilder och ska lägga in dem i vårt inspirationsgalleri så fort tiden finns.

För här har det varit fullt upp. Min fotofredag avbröts vid lunchtid av den efterlängtade leveransen från Madam Stoltz. Så nu är det påfyllt, eller nja vissa varor har sålt så bra i helgen så de är faktiskt på väg att ta slut igen...
Förutom påfyllning av varor var det även ett stort lass med julsaker. Jag känner mig riktigt nöjd med varorna och ska börja fotografera julen senare i veckan.




Privat är det också full fart. Helgen har bjudit på roliga festligheter och ett underbart sommarväder. En riktigt bra helg med andra ord!


 
Som många av er kanske vet är det problem att kommentera här samt hos er andra som har blogger. Vi får hoppas att det löser sig snart! 



6 kommentarer:

  1. Härligt med inspirationsbilder! Kul för dig att du sålt mycket och att din helg verkar varit bra även privat.

    Önskar dig en fin vecka

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Så vackert och inspirerande!

    Kram från Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!

    Allt är bara bra här, men dock väldigt dålig på att kommentera nu för tiden..., kanske har man hållt på för länge..(?!; så kommenteringen ligger på sparlåga!)

    Iris hantverk har så äkta produkter, precis rätt i tiden...jag har kikat på dem också för någon säsong sedan men man kan ju inte ha allt...men fina är de!!! Väldigt vackra bilder de fixat också!

    Må så gott!
    (Här fotar jag nog inte jul riktigt ännu...)
    KRAM Mariette

    SvaraRadera
  4. De gör verkligen vackra saker - behjärtansvärt dessutom. :-)

    Ser fram emot julbilderna... Är lite förvånad att jag känner så.. men det är ju trots allt oktober nu - så nästa sak att längta efter är trots allt julen. :-)

    SvaraRadera
  5. Så roligt!!
    Roligt också att läsa ikapp, och att den fina leveransen kommit!!:) Här har varit fullt upp ett par veckor och jag har inte bloggat en endaste liten stund :( men nu så, och det räcker att titta in här hos dig så är inspirationen fixad inför en storstädning. Den behövs. Mer än du kan ana. Hehe. Tryckeriet jobbar på och jag hoppas snart på lite resultat;)
    Nu ska jag kika in i butiken och njuta en stund:)

    STOR KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails