tisdag 18 oktober 2011

Julvaror från Madam Stoltz


Då tar vi en liten runda igen genom senaste veckans nyheter i webbutiken. Samtliga julvaror från Madam Stoltz är nu inlagda och imorgon ger jag mig på nyheterna från Bloomingville.


Ljusstakar i form av bokstäver har vi nu i tre varianter. Den lilla för julgransljus visade jag förra veckan och nu har vi alltså även JUL samt XMAS i betydligt större format. Själv gillar jag dessa skarpt och likaså sonen som är genuint intresserad utav bokstäver just nu.


Ännu en ren till julsamlingen. Även den en ljusstake.



Från Bloomingville har vi fått in en jättefin ljusslinga. Mysigt att ha framme nu när det börjar bli så mörkt.
Tycker det har blivit mörkt så snabbt nu. Vi har tagit oplanerad sovmorgon flera dagar de senaste veckorna. Det är helt enkelt för svårt att komma upp ur varma sängen den här årstiden och barnen förstår inte varför de måste upp mitt i natten...


Det var nyheterna för den senaste veckan. Imorgon är det fotodag igen med nya svordommar över möbler och lampor som är i vägen. Fast så farligt är det ändå inte, men ibland skulle det sitta fint med lite hjälp med att hålla lampor och belysa vissa föremål. Jag får förlita mig på att solen tittar fram imorgon istället!


Bilder: egna.

9 kommentarer:

  1. Så mycket fint! Gillar verkligen JUL-bokstäverna! :-)

    Ha en fin kväll, kram!

    SvaraRadera
  2. Jag bara älskar JUL bokstäverna, å dessutom älskar jag att se lite sådana där bilder då vackra du jobbar :-) Jätte roligt att se! Du stylar dina varor så fint, du har en stor talang på det området som du kanske skulle göra mer av? Styla och fota reportage vore kanse nått för dig? KRAM

    SvaraRadera
  3. Snygga saker...gillar Jul bokstäverna...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag tycker dina bilder är superfina och jag älskar oxå bokstäver. Hoppas du får en fin kväll. KRAM!

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!

    Vilken fin bild på dig där!!!

    Inte lätt att var fotograf med diverse saker som gärna är i vägen...jag vet...

    Vi köper alla möbellass på auktion, och nej, jag ska inte måla allt! En del är fint som det är...

    KRAM M!

    SvaraRadera
  6. Hej Jenny!

    Jag sitter här och bara toksuckar av dina inspirerande bilder. Det är de första julinspirerade bilder jag har sett denna höst som verkligen får mig att känna julkänsla och längta till julen. Så mycket fint! Och tänk, det är ju bara lite mer än 2 månader kvar till jul. Och inte en julklapp inhandlad ännu. Det är nog dags at sätta igång snart. ;)

    Läcker bild på fotografen "in action"! :)

    Tack snälla fina vän för dina fina kommentarer och ord. De värmer alltid lika gott och du vet hur mycket jag uppskattar dig och din blogg. Din röst är viktig här i bloggvärlden. Glöm inte det.

    Ta hand om dig och de dina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Så skönt att det finns medsammlerskor på receptfronten som inte hinner baka ;-D Önskar dig en ljuvlig onsdag <3 KRAM

    SvaraRadera
  8. Härlig JUL-ljuststake! Fast livsfarlig med en härjande katt hemma :)

    Ha en fin kväll!
    Kristina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails