fredag 14 oktober 2011

Kärlek


Har precis uppdaterat min andra blogg och kan inte annat än att längta till havet, stranden och värmen. Kärleken har jag här, oavsett årstid och plats, och den värmer mig denna kalla fredag.
I minnet går jag tillbaka till vårt bröllop och bubblar inombords. En fantastisk dag på alla dess sätt och jag håller den vid liv genom minnen och kort.

Jag letar fortfarande bröllopsinspiration i massor och kan ibland bli förtvivlad över att man bara gifter sig en gång i livet (oftast!). Dock har jag en himla massa bröllopsdagar att se fram emot då vi åter kan göra något enbart för oss och vår kärlek. Och så har vi alla dagarna däremellan som man ju inte ska glömma. Varje dag är speciell på sitt sätt och det är aldrig fel att säga de där orden och göra de där handlingarna som betyder lite extra. 

Jag önskar er en fin och kärleksfull fredag!




Bilder: We heart it, Madame Cupcake.

6 kommentarer:

  1. Vilka vackra bröllopsbilder! Jag hade också gärna gift mig fler gånger men jag vill ju behålla min fina man så jag får väl stå ut med att det bara blir en gång (hoppas jag). Istället siktar jag in mig på att bli bjuden på andras bröllop...

    Ha en fin fredag

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Det skulle vara underbart med sol och värme nu! :-)

    Sv: Vecka 44 är det höstlov och innan dess ska jag ut på praktik i två veckor, vilket ska bli så kul! :-)

    Ha en skön helg, kram!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att man skall vara glad över att få gifta sig en enda gång. Då vet man ju att man träffat rätt, hittat hem :-)

    Bröllopsdagen är något att fira. Jag märker dock att många väljer att göra dagen till vilken dag som helst. Kärleken är värd att firas, tycker jag. Har jag berättat för dig att jag är 40 + och ogift :-)

    Ha en fin lördag

    SvaraRadera
  4. Ja jag ler ofta åt minnet av vår bröllopsdag, men än viktigare är som du skriver alla dagar däreemellan och därefter... Behövs så lite för att förgylla och fira kärleken, här kom maken hem med en chokladkaka modell Large, å det fick mig på fall i kväll *fniss* KRAM!

    SvaraRadera
  5. å vilka fantastiskt vackra bilder! jag vill gifta mig i morgon! :) kram

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder på strandbröllopet! Tänk att få fota ett sånt bröllop! Påminner mig också om att jag måste få upp mina bröllopsbilder på hemsidan...

    ha en skön söndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails