torsdag 27 oktober 2011

Nyheter i webbutiken


Nu blir det lite visning utav produkter igen. Nyheterna ramlar in i webbutiken och här har ni senaste veckans tillskott.
Ovanstående tavla har sålt riktigt bra, så pass bra att vi endast har ett exemplar kvar, men det kommer in fler framöver.

Det här förklädet har jag väntat länge på och nu har det alltså äntligen kommit in i webbutiken. Jag gillar det verkligen och kan nog tänka mig att det kan vara en riktigt bra gå-bort present. Förklädet kommer från Lisbeth Dahl.




Och så har vi fått in tre nya böcker. Systrarna Eisenman's nya bok Mingelmat är sannerligen en populär och ombloggad bok. Och med all rätt! Boken är helt underbar och känns verkligen rejäl med sina 310 sidor.
Med böcker kan jag utan tvekan säga att jag köper in mer med hjärtat än med huvudet. Böcker är verkligen ingenting jag går med vinst med (snarare tvärtom) men jag tycker ändå att de passar in så bra i min webbutik. 
De andra nya böckerna Gott att ge bort samt Macaron är även de mycket fina böcker och kommer från Bonnier


Vi har även fått in underbara ljusslingor från JaBaDaBaDo. De finns i fyra olika varianter och ger ett riktigt mysigt sken i det vintermörka barnrummet (eller i vilket rum man nu vill ha dem).


Och så har jag fyllt på lite i julkategorin:


Söt glasfågel från danska Bloomingville.


Julgranar i zink i två storlekar.






Det var nyheterna för den här veckan. Imorgon tar jag ledigt från webbutiken. Ordrar som läggs ikväll och i natt kommer jag kunna skicka som vanligt. Senare beställningar skickas med vår nästa sändning som är på måndag. Jag hoppas ni har överseende med detta!

4 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint! Vill ha allt! :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Hjälp, vilken härlig smällkaramell du bjöd på här med så mycket fina saker. Jag hade tänkt sätta mig ner och planera julklappar i veckan som kommer. Er hemsida kommer lusläsas vill jag lova!

    Jag förstår att skylten går åt som smör i solskenet. Så fin och kloka ord behöver vi alla påminnas om då och då.

    Och Mingelmat är en ren fröjd att bläddra i. Som alla deras böcker brukar vara.

    Sköt om dig och familjen Jenny och ha en strålande fin sista oktoberhelg och tack för dina alltid lika värmande och omtänksamma kommentarer hos mig. :)

    Stor Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Så mycket fint. Klänningen helt underbar.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Den tavlan är jag riktigt förtjust i.

    Ha det gott Jenny!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails