tisdag 11 oktober 2011

Senaste veckans nyheter


Det är mycket jobb med julvaror i webbutiken just nu och för att inte tjata alltför mycket om julen samlar jag ihop senaste veckans nyheter i ett inlägg. Första delen utav julvarorna från Madam Stoltz är nu inlagda och imorgon är det dags för fotodag igen.

Stjärnor i två storlekar i färgerna röd, vit, zink samt svart.

Och om jag har tur så får vi lika fint väder imorgon som vi har idag. Det är lite knepigare att ta kort nu när vi går mot mörkare tider. Jag är tacksam för all sol vi får!


Att jag som butik måste vara ute i god tid är en sak men jag blir överraskad och imponerad utav alla kunder som kommer med frågor och önskningar redan i september/oktober. Jag tänker själv att jag ska vara ute i god tid varje år men lyckas aldrig riktigt med det.


Så, nu får det vara nog med jul för den här veckan. Nu kan vi åter fokusera på den vackra höst som vi ju är mitt i. Tiden går så snabbt nu och det gäller att njuta utav hösten innan den långa vintern gör sitt intåg. Kanske man ska ta sig en skogspromenad bland de färgsprakande höstlöven! 

Renar i zink samt i vitt.


Bilder: egna

12 kommentarer:

  1. Du får en liten liten liten del av mig att längta till julen för första gången i år;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hahaha, nu blev det alldeles galet!!

    Det jag ville ha sagt var; Jag kikade in här tidigare idag och redan då föll jag pladask för granrenarna!! Så fina...

    SvaraRadera
  3. Så himla fina julkulor! :-)

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Du är verkligen på G med julen ser jag...kanske jag som är sen(?), men den tar jag allt lite längre fram...Jag är så uppfylld av hösten just nu!

    Men det är ju bra att fota medans ljuset finns!

    Jag har inga problem att springa på asfalten, tycker det går lättare än när jag springer på skogsvägar och grusvägar, men springer på alla möjliga underlag.
    Bara man kommer ut!!!

    Må så gott vännen!!!

    KRAM Mariette

    SvaraRadera
  5. Otroligt fina stjärnor! :-)

    ha en fin kväll! Kram Isabelle

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj så fina saker du beställt hem, zinkrenarna blev jag väldigt svag för, till min järnvitrolade/grålaserade vägg + renskinn vore dessa pricken över i:et *fniss*
    Å ang klippning så är det min fasa att Luran ska få för sig att klippa sig, ännu har detta inte skett peppar peppar så jag väntar bara... KRAM!

    SvaraRadera
  7. Så mycket fint! De där stjärnorna... måste jag nog ha. :-)

    SvaraRadera
  8. Men vilka fina stjärnor, dem gillade jag väldigt mycket.

    Ha det fint Jenny

    SvaraRadera
  9. Ps. Vad är det för stubbe som du har, som den stående renen står på? :-)

    SvaraRadera
  10. Cissi - stubben snodde jag från min man då han högg ved för några veckor sedan. Jag har den bredvid soffan som ett litet avlastningsbord men är även himla bra att ha som revisita till produktfotograferingen.

    SvaraRadera
  11. Underbara saker, hoppas de finns kvar lagom till löning ;) Drömmer om en gammeldags julgran! :) KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails