måndag 7 november 2011

Inspiration i svart och brunt


Fastnade för dessa bilder på en riktigt fin lägenhet i Göteborg. Som jag skrivit tidigare älskar jag färgkombinationen brunt och svart.

Och inspiration behöver jag massor just nu. För här är det sjukdommar som härjar och jag känner hur energin rinner av mig. Helgens Gävle-besök blev tyvärr inställt och nu verkar det som att sjukdommarna tar ytterligare en runda i familjen.
Så vi får se hur vi mår imorgon. Kanske jag återkommer imorgon eller så blir dessa foton pausbilder tills vi åter är friska. 




Samtliga bilder är från Sköna Hem.

5 kommentarer:

  1. Jag hoppas bacillerna försvinner! Känner mig lite urlakad själv, inte sjuk men hängig. Krya på er!

    SvaraRadera
  2. Nääää... inte magsjuka... mitt i allt. Usch så tråkigt, och jobbigt det är med just magsjuka. Massa kramar till er alla fyra!!

    Jag läser ikapp här inne så länge, såg dina fina bilder från köket, och fick ett enormt sug efter att förändra i vårt kök. Kul att känna känslan, även om det inte finns tid för något sådant fixande just nu.
    Tänker ofta på dig och din syster, men glömmer av att fråga hur du mår... kramar om nu istället <3

    Krya på er nu!!!!

    SvaraRadera
  3. Så mycket härlig inspiration! :-) Gillar verkligen sovrummet!

    Jo, det är svårt att komma igång med skolarbetet igen, det märkte jag igår, hihi.

    SvaraRadera
  4. Men så trsit vännen att det itne blev någon tripp å att ni istället blev sjuka, håller en tumme att ni är kryare i dag <3 Svart, brunt, beige, vitt och grått är baser som jag gillar, lätt att förändra med en kudde i accentfärg då om man vill vara vågad *ler* KRAM KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails