måndag 14 november 2011

Julklappar till barnen?


De senaste nyheterna i webbutiken har hört till kategorin BARN. Det är roliga produkter att fota och mina barn blir helt lyriska när jag får hem pallar med leksaker. Dock är de duktiga att bara titta och inte röra. Så lyckan blir ju extra stor då jag ber dem att vara med på fotograferingen då de faktiskt får klämma och känna på mjukdjuren.

Virkad elefant i blått. Slutsåld men kommer in igen!

Imorgon blir det fokus på textilier igen. Jag har så mycket fint att visa er men har lite svårt att hinna med allt jag vill och måste göra. Dessutom är det verkligen svårt att ta kort sådana här mörka dagar. Jag längtar redan till det vänder mot ljusare dagar!


Ett set med bakredskap och kakformar i rött eller blått. Även den från JaBaDaBaDo.



Rislampa i färgerna rött, cerise, turkos, limegrön samt svart.


Tack snälla ni för alla fina kommentarer ni lämnar. Jag har ju nämnt det tidigare men era ord värmer så otroligt gott!!!

5 kommentarer:

  1. Men så snygga saker du frestas med;)Vill ha allt!

    SvaraRadera
  2. Åh, så fina saker! Elefanterna är sååå söta! :-)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Åh, elefanterna är ju underbara! :-)

    SvaraRadera
  4. Vilken massa fint! vill ha ALLT! FÅr nog ta och kolla in lite web-shoppar idag! Ha en fin fin dag!

    SvaraRadera
  5. Men elefanterna är ju så söta så man bara smälter! Synd att jag inte vet vad min syster ska få för sort... Får återkomma innan jul när vi sett resultatet!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails