tisdag 29 november 2011

Till salu!


Såg ett hus på Hettinger helt i min smak. Vi har absolut inga planer på att flytta men jag har inget emot att titta runt och inspireras. Och just nu är det extra härligt att drömma sig bort till rena fina hem så här i allt renoveringsdamm.


Men det går framåt med mitt lilla kontor. Vi har haft en del problem men nu verkar det lösa sig. Nu återstår lister, el och möbler. Och för en gång skull står jag inte på tröskeln med möbler och väntar otåligt på att färgen ska torka. Jag vet vad jag vill ha men tiden har inte funnits att införskaffa möblerna så nu får rummet eka tomt ett tag.


För övrigt är jag glad över att vårt hus och våra träd klarade söndagens storm. Usch, vilken blåst vi hade! Och vilket galet väder det är för att vara i slutet av november. Vi skördar rädisor och förra veckan fotade jag min ros "The fairy" som blommade. Så långt ifrån snöoväder som man kan komma med andra ord. 
Det känns skönt att slippa kylan men lite snö kan vi allt få. Bara för att locka fram julkänslorna som inte riktigt vill infinna sig...


Nu väntar jag på Anna från Shyness som ska visa mig vårnyheter. Alltid lika roligt att få se nyheter och att få träffas!
Och så ser jag fram emot att vårkatalogerna ska komma samt mässan i januari. Som vanligt uppmanar jag er att komma med önskemål och tips om produkter och leverantörer.


På återseende snart igen då det är dags att visa lite nyheter i webbutiken igen!

3 kommentarer:

  1. Ett jättefint hem! Åh vad jag hoppas vi får bygga hus framöver...

    SvaraRadera
  2. Underbart stylat av Daniella Witte. Verkligen.. när jag såg bilderna första gången blev jag helt kär. Så fint. :) Tänk om det vore tomt, då hade man nog inte haft samma känsla.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Det är så ruskigt snyggt med luft i rummen, men så svårt att genomföra. Skulle behöva slänga ut hälften av mina saker :(
    Kram Jenny!
    /Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails