onsdag 30 november 2011

Tuff lampa från Madam Stoltz


När solen tittar fram passar jag på att ta kort på lite nyheter. Och även om jag hunnit få in fler nyheter under julhandeln än vad jag trodde så finns det ändå en massa nyheter som väntar på att fotas och läggas in i webbutiken. Tror visst att det är en köpglad inköpare vi har här på Hemlängtan ;-)

Och apropå inköp så väntar vi in en hel del skoj samt två nya leverantörer. Tidpunkt för dessa är lite oklart men inom ett par månader tror jag nog att vi har våra nya varumärken iallafall.


Lampan kan användas både som vägg och bordlampa. Riktigt snygg och tuff lampa från Madam Stoltz. I bakgrunden ser ni trycket "Du & Jag" från millandante.


Och så två nyheter på kuddhyllan. Seta prydnadskudde i duvblå samt Marcel prydnadskudde i blått. Båda från Linum.


Och så har vi fått in Per Mobergs nya bok "Den stora matresan". Fin bok med recept från olika delar utav Sverige.

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails