torsdag 1 december 2011

Kvällsjobb


Lite mer nyheter har kommit in i webbutiken. Serien Delight från Shyness är min favorit, älskar verkligen mönstret!

Idag har jag fått leverans från Madam Stoltz. Har inte hunnit packa upp det ännu men ska ta tag i det alldeles strax. Efter en liten powernap så här på kvällen känner jag mig nu redo att ta tag i lite uppackning och inventering några timmar innan det åter är läggdags.

Ljusstakar i zink i två storlekar. Från Bloomingville.

I eftermidags hade jag besök av en gammal arbetskamrat. Ett kärt besök och ett välbehövligt avbrott från all packning. Och med tanke på hur bra det är med små avbrott då och då borde jag verkligen ta tag i promenaderna igen. Det har varit dåligt med det denna höst så efter julhandeln är det jag som tar nya tag. Kanske att vädret är mer lockande då också?





Nej, nu är det dags att börja kvällspasset. Jag tror det får bli lite jullåtar och glögg också. Ska man jobba kväll ska det kännas lite extra mysigt!

6 kommentarer:

  1. Håller med om att mönstret på kudden är helt underbart! Ha så kul med inventeringen - ta det lugnt bara! :-)

    SvaraRadera
  2. Det där med en powenap lät trevligt och helt rätt :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera
  3. Fin julstämning och vackra saker! Tack för att du hälsade på och lämnade fin hälsning hos mig, det gjorde mig glad! :)
    Må så gott / Madeleine

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara kort du tar.. om man ens kunde en tiondel! :) Älska hjärtat och ljusstakarna! Underbart vackra! :)

    sV: Hoppas brödet blir bra och att det blir uppehåll så vi kommer iväg på julmarknad! inte kul med ösregn när man ska ha barnen med sig :)

    Hoppas du har en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Åh. nu blev jag sugen på glögg....:-)
    Hoppas du får en härlig helg, vännen! KRAM

    SvaraRadera
  6. Kudden och ljusstakarna är så läckra!!! Håller med till 110%

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails