lördag 17 december 2011

Nedsatta priser på samtliga julvaror!


Med endast en vecka kvar till julafton sänker vi nu priserna på vårt julsortiment. Dessutom har vi nu fraktfritt på alla beställningar som överstiger 500kr. Erbjudandet med fraktfria beställningar gäller t.o.m. onsdagen den 21 december (ordern måste läggas innan kl.12 för att hinna skickas samma dag).

Senaste dag för leverans innan jul är den 21:e december. Om ni bor norr om Sundsvall eller på Gotland är senaste dag den 19:e december.
Öppet köp är förlängt till den 15:e januari 2012.

4 kommentarer:

  1. Ja det står flera saker på min önskelista från Hemlängtan... barnen och maken har fått bilder och allt! Vi får väl se om det blir något eller om jag får köpa det själv efter jul...;) Önskelistan är låååång(!)

    Jisses vad lite jag hinner blogga nu för tiden... det ska bli så gott med lite julledighet (även om det är roligt att jobba nu för tiden som jag vet att vi båda tycker:) Jag mailar dig på måndag!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. så mycket fint.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Oj oj nu gissar jag att det blir rena tomteverkstan hos er med all paketering av ordrar som lär ramla in... *ler* Hoppas ni får tid att njuta med <3 KRAM!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin blogg du har o så fina saker! Nu måste jag spana in din webbutik också! Ha det gott! Mita

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails