måndag 26 december 2011

Rea!!!


God fortsättning!

Hoppas att ni alla har haft en riktigt härlig start utav julen. Det är nu den bästa delen utav julen kommer. Då barnen är fullt upptagna utav att leka med julklappar, då man kan leva på goda julmatsrester i några dagar och då man verkligen börjar komma in i ledighetslunken. Sovmorgon och sena kvällar hör ju ledigheten till. Det gäller att fokusera på dessa små detaljer för att verkligen känna av ledigheten för även om vi har jullov så är vi tvungna att jobba en hel del här hemma. 
Inventering och bokslut ska göras och idag startar vi vår REA!!! Senare i veckan ska jag få en stor leverans av vårnyheter från Bloomingville så nu behöver vi få plats på vårt lager. Vi har därför sänkt priserna på en stor del utav vårt stortiment med 10-70%.

4 kommentarer:

  1. Ah, nu har jag äntligen lyckats med min beställning =) Längtar redan till nästa jul när jag får hänga upp mina fin nya kulor i granen!
    Ha en fin fortsättning på julen, kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Javisst är dessa dagar sköna...!:) De hade gärna fått fortsätta ett tag till, jag går här hemma och njuter av små ting som maken beställt i julklapp från en viss fin butik;)

    God fortsättning!!

    SvaraRadera
  3. Ha en fin fortsättning!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Hoppas julen har varit bra och att ni fått jobba hårt i mellandagarna ;) Och självklart lite ledighet på det!

    Kram, Emma

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails