måndag 16 januari 2012

100% vårlängtan...


Så har vi då påbörjat ännu en vecka och jag känner att vårlängtan blir starkare och starkare för varje vecka som går. Nu var det visserligen lite frost här i morse men för mig är det ändå bara vår och sommar i tankarna. Det är mitt sätt att klara av den här tiden på året som annars är mörk, sjukdomsrik och ganska tråkig. Så jag fortsätter att bläddra i mina trädgårdsböcker och skissa upp årets trädgårdsplaner och drömmer mig bort så pass starkt att jag känner solen, värmen och gräset mellan tårna...

Och på tal om trädgård är det nu hög tid för mig att fylla på vårt trädgårdssortiment i webbutiken. För snart är jag inte längre ensam om dessa vårkänslor och kunderna börjar rikta in sina inköp mot trädgårdssortimentet.
Och återigen efterlyser jag åsikter och önskemål om webbutiken. Maila mig gärna om det är något du saknar i vårt trädgårdssortiment!


6 kommentarer:

  1. Jag håller med, vårkänslorna börjar komma. Trött på detta skräpvder, hellre massor av snö än detta. Fräcka posters:) Ja visst är han duktig min man som köper ibland:))) Stor kram till dig / A

    SvaraRadera
  2. Cool tavla! Ja, visst längtar man till vårljus och spirande grönska nu. Snaart, så.. :) Kram M

    SvaraRadera
  3. Igår konstaterade vi att det var lite ljusare när vi körde hem efter jobbet, bara det är en underbar känsla. Så sakta men säkert går vi framåt!

    Ha en go dag Jenny!

    (och så baka nåt gott...*ler*..)

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Åh va härligt med lite trädgårdsinspiration, kan man behöva nu. Ha en härlig dag

    SvaraRadera
  5. Hejsan ! :) jag har en smink/skönhetsblogg så om du är intresserad av smink och andra shönhetstips så kika gärna in :)
    Ha en bra dag, kram! :)

    SvaraRadera
  6. Visst längtar man till våren nu, men jag tycker den här tiden innan allt sätter igång är så skön.
    Det är faktiskt härligt att längta och smida planer.........

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails