måndag 30 januari 2012

En fantastisk känsla!


Nyss hemkommen från flygplatsen för att lämna av mina kära föräldrar. Deras andra hem, Spanien, står näst på tur och jag hade gärna parkerat bilen och följt med. Spanien och framför allt Torrevieja har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. Det, med tanke på att vi gifte oss där men även för att vi varit där ett antal gånger nu och alltid smidit roliga framtidsplaner där. Det var där som vi bland annat beslutade oss för att starta eget och leva vår dröm. 



Men något Spanien blir det inte för min del den här gången. Istället stannar jag hemma och fortsätter att leva min dröm. För även om det ibland är lite väl stressigt eller kämpigt måste jag nypa mig i armen för att förstå att allt detta är på riktigt och att jag faktiskt är här och nu och att jag inte vill vara någon annanstans och göra något annat än det jag gör. 
Detta är en resa i sig. En resa jag mer än gärna gör och som jag inte riktigt vet var slutdestinationen är. Förresten så önskar jag nog att jag aldrig når slutdestinationen utan alltid fortsätter att utveckla mina drömmar och mål. Att sträva framåt är en fantastisk känsla!

7 kommentarer:

  1. Så fina skålar.

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Raring:) Du är klok du:)))) Hoppas att allt är bra. Hm ja vi får väl se om tulpanerna står längre. Jag har hällt i lite sen får vi se hihi/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Härliga inspirerande ord! Önskar dig all lycka med dina drömmar och mål, och jag är övertygad om att det kommer gå alldeles strålande. :) Jag ska försöka applicera de tankarna i den situation jag befinner mig i nu, där jag ska starta eget.. KRAM!

    SvaraRadera
  4. Du är klok och synes ha kommit väldigt långt i din personliga utveckling och i din strävan. Härligt!

    Ha en toppenfin dag

    SvaraRadera
  5. Hej rara du! låter som om du har en fin plats att åka till, även om det just nu inte blir någon resa. Har du tillbringat även din uppväxt där i perioder? Ruggit fina skålar har du iaf tagit hem, ert sortiment är verkligen nått utöver det vanliga!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Bra tankar! Det är ju så det ska vara....

    Gillar också Spanien och Torrevieja. Vi har varit där 3 år i rad, men förra året blev det ju Danmark i stället, så nu längtar vi tillbaka!

    Ha det bra!

    kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails