torsdag 26 januari 2012

Färgglad nyhet


Det är mycket nu och som alltid tenderar saker och ting att hända klumpvis samtidigt. Konstigt att det alltid är så. Men det är roliga punkter jag har på att-göra-listan så jag ska verkligen inte klaga.
Det har kommit många leveranser den här veckan och nu är det påfyllt både med Pappelina-mattor och trädgårdsredskap. Och så har jag fått några nyheter också, som denna kollektion med minibuntar av färgglada snören. Bra att ha i trädgården eller i pyssellådan.


Och nu när det är lite mindre än en vecka kvar utav januari sätter vi igång slutspurten av vår rea. I och med det har vi nu sänkt priserna ytterligare i vår REA-kategori


Och som sagt, inte många dagar kvar nu utav januari. Månaden har gått rekordsnabbt och det känns bra att kliva in i nästa månad. Februari är egentligen ingen favoritmånad för min del då jag känner mig alltför ivrig inför våren för att hinna njuta utav ännu en vintermånad. Men vem vet vad februari bjuder på den här gången. Någon som har något roligt att se fram emot i nästa månad?

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger på snören!
    Vill ha allihop.................

    Februari, ja det enda (roliga) jag kommer att tänka på, det är ju att jag firar min födelsedag...................

    Ha det fint,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska snören! Riktiga färgklickar så här en grå dag. Ja, januari har verkligen gått fort. Förstår inte vart dagarna tagit vägen...

    Jag hoppas att Februari blir en riktig vintermånad så att man kan åka långfärdsskridskor och dricka var choklad. Sen får våren gärna komma i Mars. Tänk, det är snart vår igen!?

    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. härliga färger.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Åh så läckra färger! De där skulle man kunna hitta på mycket skoj med.

    Tiden rusar och januari som brukar kännas bedrövligt lång har till och med gåt fort i år. Vad är det som händer ju äldre man blir - går tiden verkligen fortare?

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Läckra färger!! De behövs i februari;)

    Hämtade ut ett fin paket idag;) Nu ska jag bara måla ett bord och sedan är ett litet projekt i alla fall klart i inredningsväg. Sedan är det bara de stora projekten kvar...;) TUR man har att göra här i livet;);)

    Kram du fina från en som mår lite bättre idag, ingen feber nu:)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails