tisdag 10 januari 2012

Mot ljusare tider


Ännu en bild från arbetsrummet och jag passar på att lägga ut måttstocken som nyhet i webbutiken. Nu är det många varor som väntar på att fotas men solen går ner på tok för snabbt om dagarna. Men jag ska inte klaga, för varje vecka är solen uppe 20 minuter längre och snart kan vi nog känna av att det har vänt. Härlig känsla!!!



Men vårkänslorna fick sig ett bakslag igår då vi både fick lite snö och några minusgrader. Jag hade gärna varit utan både kylan och snön men för barnens skull är det roligt. 


Bilder: egna  

4 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Låter som att du haft en skön jul och nyår!
    Och attans vilket snyggt arbetsrum du skaffat dig! Måste kännas riktigt härligt att få sitta där och jobba!
    Hade ju inte tackat nej till en sådan stol...Hade jag hunnit inom någon möbelbutik i stan nu efter julen är jag "rädd" att en sådan stått hos oss också... En sådan eller en Kartell plexi.
    Dessa stolar, en liten kärlekshistoria...

    Ha det fint!

    Kraam Mariette

    SvaraRadera
  2. Snygg måttstock!

    Ja, barnen är glada över snön så det får väl ligga kvar då..! ;-)

    SvaraRadera
  3. Så snyggt kontoret har blivit! Jag har också funderat på "bockar" som skrivbordsben. Korgarna på väggen är ju klockrena! Såna skulle vi också behöva, kanske skulle det bli mer ordning då?!

    Ja, det blir en hund redan nu! Vi kom fram till att tillfället blir inte bättre. Dessutom hittade vi en bra kennel som hade leveransklara valpar. Som dessutom var jättesöta!!

    Det var längesen vi hade valp så jag minns knappt hur man gör, men vi får hoppas att det löser sig efter hand :)

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  4. Ser ritkigt trevligt ut! :) Jag hade inte tackat nej till ett sånt najs arbetsrum! :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails