måndag 23 januari 2012

Ny vecka och lite nyheter...


Då ger vi oss in i ännu ett varv i ekorrhjulet. Veckorna går skrämmande snabbt och jag hinner med en bråkdel av vad jag vill. Vet att jag knappast är ensam om den känslan och visst är det ändå ett lyxproblem. Det hade varit betydligt värre om tiden gått alltför långsamt och man hade tid över för att sitta och rulla tummarna.

Två nya lyktor har lagts in i webbutiken. Det är mycket som har utgått nu när leverantörerna har kommit med nya kataloger. Måste erkänna att jag har lite separationsångest från vissa varor. Men katalogerna är fyllda med nya godsaker och jag ser dem mer än gärna i min butik.

  
Ha en fin start av veckan!

3 kommentarer:

  1. Som alltid blir jag lugn i själen när jag tittar in här hos dig Jenny. Det är som om kroppen varvar ner av dina vackra bilder och din harmoni här inne och jag slås av hur mycket jag trivs här.

    Jag har spanat lite i webbutiken och har en alltför lång lista men överst står några fina tryck av vår gemensamma begåvade vän. De skulle passa perfekt i döttrarnas nya tonårsrum. Beställning kommer inom kort. :)

    Mitt i ekorrhjulet kommer en liten upmuntran till dig Jenny i form av en award inne hos mig. :)

    Ta hand om dig och familjen!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag vill tacka för all fin inspiration du delar med dig genom att ge dig en award. Du får kika in hos mig och se vad du kan göra med den.

    Anita

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar golvlykta! Du ahr öga för det vackra å jag myser var gång jag ser att Lotta bloggar om de saker som kommer från Hemlängtan :-D Ang färger så är jsut blått en favorit här, men rosa i pudrig pastelligyans med pistagegrönt, och andra pasteller ett säkert kort till våren... Önskar dig en fin helg!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails