fredag 17 februari 2012

Det ska vi fira!



Vi är så glada att det nu är över 2000st som följer oss på Facebook. Det betyder mycket för oss att få kontakt och åsikter från er kunder och Facebook är ett utmärkt forum för just det ändamålet.
Att ni nu blivit så många vill vi fira och gör det hela helgen lång. Välkommen in på vår Facebook-sida för att läsa mer >>>

Och så återstår det bara några timmar till det är dags för fredagsmys och helg igen. Barnen har haft en lugn och rolig vecka på dagis där de endast varit ett fåtal barn. Själv så har jag verkligen segat mig igenom den här veckan. Känner mig ännu inte helt frisk och energin har verkligen inte varit på topp. En helg i solsken och plusgrader kanske kan få tillbaka orken!

6 kommentarer:

  1. Jag gläds med er att ni har så många som följer er, skoj!!! Här har vi hunnit gratta granne och nyfödd så nu väntar fredagsmys med stort F :-D KRAM

    SvaraRadera
  2. Kul! Hoppas att det har blivit fredagsmys för dig nu! Ha en toppengo helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Så roligt med många följare.

    Jag hoppas att solen funnits hos dig som du hoppades på. Här hos mig har vi regn.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  4. Grattis till det fantastiska följarantalet! Härligt! Det är ni och ert företag verkligen värda. Heja er!

    Jag hoppas att ni har haft en fin helg och att energin börja återvända till dig. Förhoppningsvis har även ni fått njuta lite av det härliga solskenet och vårvindarna som har dragit fram under helgen? Här har det töat hela helgen och nu är det inte mycket kvar av snö och is och vårkänslorna börjar ta fart rejält. :)

    Ta nu hand om dig vännen och krya på dig!

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad kul! Alltid roligt när man har något att fira:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Grattis! Kul att det går bra för er. :-)

    Läste att vårvärmen kommer nu. Tror att din energi kommer då.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails