tisdag 21 februari 2012

Kampanj på Pappelina-mattor



Nu har vi kampanj på våra plastmattor från Pappelina. Kampanjen gäller till och med den 6 mars eller så långt lagret räcker.


Hoppas att ni haft en bra dag! Här är nästan all snö borta nu och vårkänslorna är här på riktigt. Solen är min räddning just nu. Den sprider ljus och energi och jag försöker att fånga varje liten stråle och kurera mig så mycket jag bara kan. Men det är ganska ledsamt när det inte blir bättre och tyvärr blev jag tvungen att ställa in kvällens evenemang med föreläsningar och dylikt. Riktigt tråkigt men vad ska man göra? Är det någon som har en dunderkur mot förkylning och feber att dela med sig utav?

4 kommentarer:

  1. Äsch, att plånboken skall eka tom preciiiiis nu! :-(

    SvaraRadera
  2. Önskar så att jag hade en dunderkur på lut, för jag känner själv av halsen igen :-/ Var ju bara knappt två veckor sedan jag sist var sjuk :-( Februari är ingen kul månad.... SOL och SOMMAR, guuuud så jag längtar!!! Hoppas du får en fin dag <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej fina du!

    Stackars dig... de där förkylningarna alltså. Suck. Hoppas du mår bättre snart!

    Psst... jag ska ta en titt på Pappelina. Söker efter en blå till köket. :)

    SvaraRadera
  4. Härlig bild, och fina mattor:)

    Åhhhh, att det ska vara så segt, och att du fick ställa in sådana roligheter, såå tråkigt! Och jag som precis skickade ett mail till dig, inser nu att det kanske inte passar alls...

    Nu hoppas vi att solen skiner några dagar till så att det vänder!

    Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails