onsdag 15 februari 2012

Trälådor



Äntligen lite fotografering och nyheter i webbutiken. Det har varit så mycket här på sistone så det har tyvärr blivit lidande men nu känns det skönt att vara på banan igen. 

Dessa trälådor får mig att längta både till en matkällare och till trädgårdsarbete. Vi har visserligen en matkällare men inte riktigt i det skick som jag önskar. Den står med på den långa renoveringslistan men kommer långt ner på listan. 
Tills vidare skulle jag kunna tänka mig att ha dessa lådor i trädgården. Både som förvaring till exempelvis vårlökar men även som kruka till ett gäng pelargonior. Tror det kan vara en fin krock med de rosa romantiska blommorna till den rustika lådan. Och apropå pelargonior så har jag ännu inte flyttat upp mina små stackare från källaren. Det känns lockande att ta tag i det nu när solen och takdropp påminner mig om att våren snart är här! 


7 kommentarer:

  1. Trälådor är så snyggt, ledsnar aldrig på det! :-)

    SvaraRadera
  2. Som vanligt sååå fräscha bilder på din fina blogg!! Kram L

    SvaraRadera
  3. Så fina trälådor! Kan ju användas till ALLT!
    Ja, det är väl dags att börja plantera om pelargonerna nu.

    Ha det så bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Svar; alternativ nummer tre!

    Tack för din söta goa hälsning!

    KRAM!!!!

    SvaraRadera
  5. Vilka fina lådor! Tror det blir ursnyggt med söta pelargoner i dem. Och vad fint du skrev i ditt förra inlägg från Alla Hjärtans Dag.. <3 Det är ju precis det som är det viktigaste! :)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  6. Så snygga! Hade nog gjort sig bra i mitt kök med ngn snygg blomma i om dom inte varit så dyra bara.. Får bli sen när man jobbar kanske...

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails